حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد اهتمام سه قوه است + تصاویر

یاسوج - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه واحدهای فناوری روز به روز در حال افزایش است، گفت: با برنامه ریزی و همکاری سه قوه جهت دهی تولید به سمت دانش‌بنیان ها رفته و حمایت از واحدهای فناور و اشتغال آفرین در حوزه های مختلف نیز مورد تاکید و اهتمام جدی مسئولان نظام و دولت، قوه قضائیه و مجلس است.

سید محمد صاحبکار خراسانی روز سه شنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد در حوزه فن آوری و نوآوری اظهار داشت: توسعه و حمایت از پارک علم و فناوری به عنوان مهمترین محل تمرکز و تجمع شرکت‌های دانش بنیان در راستای اشتغالزایی و درآمدزایی مورد حمایت همه مسئولان سه قوه بخصوص قوه قضائیه خواهد بود.

وی با اشاره به حضور نیروهای جوان و نخبه با انگیزه در شرکت های دانش بیان در همه استانها بیان کرد: کمک به تیم های جوان در حوزه فناوری برای توسعه عملکرد آنها در اولویت سفر رئیس قوه قضائیه به استانها و بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد اهتمام سه قوه است + تصاویر

صاحبکار خراسانی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی در سطح دادگستری ، سازمان بازرسی و ثبت اسناد و املاک استانها حمایت از تولید بخصوص تولید دانش بیان است.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری کهگیلویه وبویراحمد یک مجموعه فعال و پای کار است و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و بررسی پرونده ها سعی خواهد شد مشکلات قضائی انها در حوزه های مختلف کاهش یابد.

حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد اهتمام سه قوه است + تصاویر

رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان اخرین استان کشور بوده که صاحب پارک علم و فناوری شد.

محسن فرزین اضافه کرد: در نمایشگاه نوآوری و فناوری آزادگان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان بیش از ۵۰ شرکت توانمندی خود در حوزه فناوری، نوآوری ، خلاقیت، اکتشاف و ابتکار را به نمایش گذاشتند.

حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد اهتمام سه قوه است + تصاویر

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۶۵ واحد و شرکت دانش بنیان در حوزه فناوری و نوآوری فعالیت می کنند که از این تعداد ۲۱ واحد دانش بنیان هستند.

فرزین تصریح کرد: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اینکه نوپاست اما تلاش کرده است قدم های استواری در راه تسهیل امور نخبگان و فناوران و حمایت از آن ها بردارد.

حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد اهتمام سه قوه است + تصاویر

حجت الاسلام والمسلیمن محسنی اژه ای صبح روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت به همراه جمعی از معاونان و اعضای شورای قضایی وارد یاسوج شد.

به گزارش ایرنا، طبق نظر کارشناسان شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مهمترین ارکان توسعه علمی کشور هستند و پیشرفت این شرکت ها یک ضرورت اساسی برای کشور است.

این شرکت‌ها ارتباط مستقیمی با بازار کار و بخش‌های مختلف اقتصادی دارند و بدون تردید آن‌ها مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را می‌شناسند و برای عبور از تحریم‌ها راهکارهای کارشناسی‌شده‌ای دارند.

شرکت‌های دانش‌بنیان در این سال‌ها روند رو به رشدی را دنبال کرده‌اند، هرچند که اگر کمی کمبودها در این حوزه برطرف شود، می‌توان به پیشرفت و دستاوردهای بیش از این هم رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha