۵۵ پروژه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار تبریز در دست اجراست

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز با اشاره به برنامه ریزی شهرداری برای ارتقای سلامت شهروندان، گفت: در این راستا ۵۵ پروژه ورزشی در مناطق کم برخوردار این شهر در دست اجراست.

به گزارش ایرنا، «یعقوب هوشیار»، روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی ستارخان افزود: این پروژه ها با یک هزار میلیارد ریال اعتبار با پیشرفت های فیزیکی مختلف در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی ستارخان جزو پروژه های احداث شده در مناطق کم برخوردار تبریز است، اظهار کرد: برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان تلاش می شود زیرساخت های ورزشی در تمام نقاط شهر توسعه یابد.

۵۵ پروژه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار تبریز در دست اجراست

تا پایان شهریور امسال، هر هفته یک پروژه ورزشی در تبریز افتتاح می شود

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه ۲ سالن ورزشی برای ورزش های رزمی و کشتی در این شهر احداث می شود، گفت: اهتمام شهرداری و شورای اسلامی تبریز، توسعه زیرساخت های ورزش در این شهر است.

«پرویز هادی»، افزود: از ۵۵ پروژه ورزشی برنامه ریزی شده در این دوره مدیریت شهری، تلاش می شود تا پایان شهریور سال جاری، هر هفته یک پروژه ورزشی افتتاح و تقدیم شهروندان شود.

۵۵ پروژه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار تبریز در دست اجراست

۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای زمین چمن مصنوعی ستارخان هزینه شد

شهردار منطقه ۴ تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی ستارخان (شهدای هوانیروز) با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: در سال گذشته نیز زمین چمن مصنوعی شهید قویدل با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

«هادی مقدم زاده» افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی ستارخان در ۲ فاز اجرا می شود و فاز اول این مجموعه با اجرای زمین چمن مصنوعی در مساحت هفت هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: در فاز بعدی این مجموعه، پارک و سالن ورزشی چند منظوره احداث می شود و تشریفات مناقصه فاز دوم این مجموعه هشتم خرداد امسال برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت های ورزشی این منطقه، پروژه استخر آتش نشانی ستارخان با شتاب در حال احداث است و نیمه اول سال جاری بهره برداری می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha