۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85476565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح محرومیت زدایی در منطقه شطیط آبادان

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85476565
اجرای طرح محرومیت زدایی در منطقه شطیط آبادان

آبادان - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: محله کم برخوردار شطیط نخستین مقصد گروه‌های جهادی در قالب اجرای این طرح در این شهرستان است.

علی آلبوسوادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی عمرانی و پزشکی، میان مردم منطقه شطیط حاضر شدند و طرح‌های عمرانی، اشتغال زایی، زیباسازی فضای شهر و نخاله برداری به اجرا گذاشتند.

وی به حضور گروه‌های جهادی جامعه پزشکی در محله محروم شیطط اشاره کرد و بیان کرد: پزشکان متخصص ارتوپدی، داخلی و پزشکی عمومی بیماران در منطقه شطیط را به صورت رایگان معاینه و درمان می‌کنند.

آلبوسوادی گفت:با توجه به بافت منطقه شطیط منازلی که نیاز به تعمیرات داشته باشد نیز توسط گروه‌های جهادی تعمیر و مرمت می‌شود و تعمیر وگازگیری کولرهای منازل خانوادهای کم برخوردار و محروم و توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی و پخت و توزیع غذای گرم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: گروه‌های جهادی در بخش کشاورزی پروش آبزیان، قارچ و صنایع درستی را به مردم آموزش تا با اجرای آنها درآمدزایی برسند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:در روز پایانی اجرای این طرح محله محور از خدام امام رضا(ع) در آبادان، برنامه‌های متنوع مرثیه سرایی و شعر عربی در منطقه محروم شطیط برگزار خواهد شد.

وی افزود: سعی بر این است تا این طرح در مناطق محروم دیگر شهر آبادان از جمله علوانیه، کوی ملت و کشتارگاره نیز به صورت ماهیانه برگزار شود و پس از آن مناطق روستایی نیز اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha