آینده زیست‌بوم خانواده در عصر هوش مصنوعی

تهران- ایرنا- همزمان با هفته ملی جمعیت و خانواده همایش خانواده «آینده زیست‌بوم خانواده در عصر هوش مصنوعی» روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، همایش خانواده «آینده زیست بوم خانواده در عصر هوش مصنوعی» در قالب سومین نشست مدیریت فرهنگی با حضور داود ضامنی، بهناز پورخداداد و علی بابازاده برپا می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خانواده در این همایش به موضوعاتی در خصوص آینده نهاد خانواده در ایران، صداهایی که شنیده نمی شوند، آسیب شناسی استفاده از هوش مصنوعی در شهروندان، ارزیابی مولفه های فرهنگ سازی و مولفه های رویکرد اجتماعی به محیط زیست با نگاهی به نقش خانواده ها در عصر هوش مصنوعی پرداخته می‌شود.

همایش خانواده «آینده زیست بوم خانواده در عصر هوش مصنوعی» با همکاری گروه آینده پژوهی فرهنگی و اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران و فرهنگسرای خانواده با حضور عذرا مرادی کارشناس مجری برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۴به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha