اراضی شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی نیاز به پایش دارد

تبریز-ایرنا- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به بروز برخی مشکلات در واگذاری زمین در شهرک های صنعتی و بلاتکلیف ماندن اراضی، گفت: اراضی واگذار شده در این مناطق به پایش دقیق نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، موسی خلیل اللهی روز سه شنبه در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، پایش صاحبان زمین در شهرک های صنعتی استان را ضروری خواند و افزود: واگذاری اراضی به تولیدکنندگان واقعی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه وظیفه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی فراهم سازی زیرساخت و آماده سازی زمین برای فعالیت واحدهای تولیدی است، یادآور شد: اما به نظر می رسد مالکان برخی واحدها به رغم تخصیص زمین، اقدام به ایجاد واحد نمی کنند و البته برخی واحدها شاید به دلایل موجه هنوز برای فعالیت تکمیل نشده اند.

، لکن کسی که قصد احداث واحد تولیدی ندارد باید با تولیدکننده واقعی جایگزین شود.

خلیل اللهی اظهار کرد: ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال جاری تمام تلاش و همت خود را در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم به کار خواهد بست.

بابک محبوب علیلو دادستان مرکز آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه در اثر تلاش های انجام شده در سال گذشته از تعطیلی تعداد ۹۰ واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری شد، ادامه داد: تعداد ۴۷ واحد تولیدی که به نوعی تعطیل یا نیمه تعطیل بودند نیز با اقدامات مقتضی به چرخه تولید بازگشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha