آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌ها است

شیراز- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: آموزش مطلوب، پیش نیاز و مقدمه عملکرد مطلوب و بهینه روابط عمومی‌های حرفه‌ای است.

به گزارش سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عباس فرج زاده، در کارگاه تحلیل رسانه‌ای در روابط عمومی با رویکرد داده کاوی و نیازسنجی افکار عمومی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان افزود: از آنجا که حوزه روابط عمومی با تحولات سریع اجتماعی و فناوری اطلاعات، ارتباط زیادی دارد لزوما نیازمند آموزش های کاربردی و مداوم است تا بتواند کارکرد مطلوب خود را تداوم بخشد.

آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌ها است

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بحث آموزش در این زمینه، فارس نخستین استانی است که امسال (۱۴۰۳) در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در سطح کشور اقدام کرده است.

او اظهار کرد: امیدواریم این حرکت تا پایان سال تداوم داشته باشد و شاهد ارتقاء توانمندی‌ها و بهبود شاخص‌های اطلاع رسانی هنرمندانه در جهت جهاد تبیین در سطح استان باشیم.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: همکاری مطلوب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، موجب شکوفایی و اثرگذاری دوچندان این بخش در مدیریت استان خواهد شد.

فرج زاده افزود: تقویم آموزشی ویژه روابط عمومی‌های استان با هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت استان تدوین شده و توسط کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha