امام جمعه ایلام: فرهنگ رضوی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا(ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام" اله نور کریمی تبار" روز سه شنبه در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید و خدام حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: با حضور کاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع)، رایحه رضوی در استان ایلام طنین انداز شده است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای بازگشت انسان به ارتباط با خداوند متعال و توسل به حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است، ابراز کرد: این نعمت بزرگی است که کشور و مردم ما از وجود نورانی این بزرگواران بهره‌مند هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امام رضا(ع) آفتاب تابناک و حجت خدا برای تمام بشریت است، ابراز کرد:حضور خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در استان به طور قطع آثار و برکات بسیار ارزشمندی به دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا(ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: حضور پرچم حرم رضوی پیام کرامت و لطف امام رضا(ع) به مردم استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند که بین ارزش ها و باورهای دینی و نسل جوان با ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند، تصریح کرد: فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا(ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی ما است.

امام جمعه ایلام: فرهنگ رضوی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به تأسی از سیره و روش ائمه اطهار(ع) شکل گرفته است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از محبت و نگاه اهل بیت(ع) بهره‌مند است و ما وظیفه داریم که با دقت در پرتو ائمه اطهار(ع) نقش‌آفرینی در راستای توسعه و ترویج ارزش های اسلامی و انقلاب تلاش کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه امروز صدای استکبارستیزی و دفاع از ملت های مظلوم مردم ایران در دنیا فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا با زبان فارسی طنین‌انداز شده است و این امر به برکت تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) است.

دبیر کانون های رضوی استان ایلام با بیان اینکه کانون‌ها و خادمیاران رضوی در راستای تحقق ترویج فرهنگ، سیره و سنت رضوی در استان علاوه بر ماموریت‌های محوله، تلاش می کنند، افزود: یکی از اولویت‌های این کانون‌ها برنامه ریزی برای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در راستای تحقق تمدن نوین و اسلامی و مهدوی است.

امام جمعه ایلام: فرهنگ رضوی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

حجت الاسلام "سید محمدباقر هاشمی" تصریح کرد: با حضور خدام حرم مطهر رضوی و کاروان زیر سایه خورشید در استان، پیوند امت ولایی استان ایلام با ائمه اطهار(ع) تجلی پیدا می‌کند و امید است که دارد همه دلدادگان به امام رضا(ع) از آثار این حضور بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در جشن‌ها و مراسم‌های دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در نقاط مختلف استان و حضور در بین اقشار مختلف مردم از جمله برنامه‌های سفر کاروان خدام حرم مطهر رضوی به استان ایلام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha