۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85476341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع سرقت در اصفهان ۱۰ درصد کاهش یافت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85476341
وقوع سرقت در اصفهان ۱۰ درصد کاهش یافت

اصفهان - ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت‌ها از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار حمید علینقیان‌پور روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت ۳۳ باند بزرگ سرقت در استان شناسابی و اعضای آنها دستگیر شدند و بالغ بر ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی اصفهان همچنین با اشاره به افزایش ۹ درصدی تصادفات فوتی و جرحی در جاده‌های برون شهری استان در سال گذشته و پنج درصدی آن در سالجاری گفت: بر این اساس قرارگاهی ویژه با تجهیزات مناسب برای بررسی علل و عوامل بروز و پیش‌بینی راهکار رفع عوامل بروز این گونه تصادفات اندیشیده شده است.

سردار علینقیان‌پور در باره قتل ۲ دختربچه در فاصله زمانی اواخر سال گذشته تا یک ماه پیش گفت: وظیفه پلیس در این باره جمع‌آوری مستندات و ادله جُرم، راستی‌آزمایی و در نهایت ارجاع متهمان به دستگاه قضایی است.

وی یادآور شد: در زمان گزارش وقایع جنایی برای کودکان، پلیس سریعتر از هر زمان دیگر با تمام تجهیزات مورد نیاز شامل بالگرد، سگ‌های زنده‌یاب و دیگر ملزومات در صحنه حاضر می شود و به بررسی دقیق موضوع تا دستیابی به مدارک و مستندات می‌پردازد.

وی همچنین اعلام کرد: موتورسیکلت‌سواری بانوان مانند راندن هر وسیله نقلیه دیگری نیازمند اخذ مجوز قانونی برای تردد است.

وی اضافه کرد: بر این اساس پلیس در صورت مشاهده بانوان موتورسوار و بر اساس پلاک موتور اقدام به جریمه و اعمال قانون می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha