۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبر: 85476315
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

کاروان زیر سایه خورشید به اردبیل رسید

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبر: 85476315
کاروان زیر سایه خورشید به اردبیل رسید

اردبیل - ایرنا - کاروان خادمان بارگاه رضوی در قالب کاروان معنوی زیر سایه خورشید حامل ۲ پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) روز سه‌شنبه با استقبال دوستداران اهل بیت (ع) به اردبیل رسید و مورد استقبال مردم ولایی و مومن این دیار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، خادمین و پرچم مطهر حرم رضوی در محل پلیس راه اردبیل ـ سراب برگزار شد و به این ترتیب ۲۵۰ برنامه تدارک دیده شده ایام دهه کرامت (۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت) در استان اردبیل آغاز شد.

دبیر شبکه جوانان رضوی در استان اردبیل روز سه‌شنبه در این آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید گفت: برای گرامیداشت ایام دهه کرامت (۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت) در استان اردبیل ۲۵۰ برنامه در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید تدارک دیده شده است.

حامد جعفری ترویج محبت اهل بیت (ع) و ایجاد پیوند با دوستداران امام هشتم شیعیان را هدف اصلی راه‌اندازی کاروان‌های زیر سایه خورشید ذکر کرد و افزود: توجه به محبان اهل بیت (ع) ، اجرای مراسم پررنگ و پرنشاط با محوریت دهه کرامت و احیای شادی‌های حلال مرتبط با اهل بیت (ع) از جمله آثار مثبت اعزام کاروان زیر سایه خورشید به استان‌های کشور است.

وی همچنین اجرای برنامه‌های جنبی از جمله اجرای برنامه زیر سایه خورشید در مراکز بهزیستی، نیروی انتظامی، پادگان‌ها، موسسات خیریه، امامزاده‌ها و مساجد در همه شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های امسال کاروان زیر سایه خورشید در استان اردبیل ذکر کرد.

کاروان زیر سایه خورشید به اردبیل رسید

دبیر شبکه جوانان رضوی در استان اردبیل تمرکز به برنامه‌های جوان‌محور و نوجوان‌محور با شعار «بی نهایت شو» را از جمله برنامه‌های مرتبط با جشن‌های زیر سایه خورشید ذکر کرد و افزود: شبکه جوانان رضوی با ۲۰۰ جوان پای کار در استان اردبیل با این کاروان همکاری مستمر دارد.

وی برنامه استقبال از کاروان خادمان، جشن ویژه دهه هشتادی‌ها، جشن ویژه ولادت امام رضا (ع) با حضور دختران و پسران جوان و نوجوان، جشن شب میلاد امام هشتم (ع) در امام‌زاده سیدصدرالدین ، جشن شهری روز ولادت این امام همام در میدان عالی قاپو اردبیل و مراسم اختتامیه در مجتمع فدک را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای جشن‌های زیر سایه خورشید در استان اردبیل اعلام کرد.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در استان اردبیل بیان کرد: در قالب این برنامه‌ها، دیدار و ملاقات با بیماران بستری در هفت بیمارستان استان، گلریزان برای آزادی زندانیان و نیز شرکت در مراسم خیرین مدرسه‌ساز از جمله برنامه‌های دیگر کاروان زیر سایه خورشید در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha