۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85476199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۵ زندانی در همدان همزمان با دهه کرامت حکم آزادی خود را دریافت کردند

همدان - ایرنا- مدیرکل زندانهای استان همدان گفت: ۹۵ زندانی که شرایط آزادی را در کمیسیون عفو بدست آورده بودند، همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید و پرچم مقدس ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به زندان به مناسبت دهه کرامت حکم آزادی خود را دریافت کردند.

حمزه بروجنی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اینکه زندانیان حکم آزادی خود را دریافت کردند از مراکز همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند هستند،افزود: همچنین مراجع قضایی با مرخصی ۷۵۶ زندانی که شرایط لازم را داشتند، موافقت کردند.

وی با بیان اینکه ورود بیرق امام هشتم حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) حال و هوای معنوی به زندان داده بود،ادامه داد: سفرای آستان قدس در بازدید از زندانها، از فعالان فرهنگی که در جهت گسترش معنویت در زندانها تلاش می کنند، تقدیر کردند.

مدیرکل زندانهای همدان همچنین از اعطای نشان کاروان آستان قدس رضوی به زندان های همدان ، تویسرکان، نهاوند و ملایر به دلیل تلاش برای جلب رضایت شاکیان بخصوص در زمینه قصاص و تقلیل احکام زندانیان اهدا شد.

وی یادآور شد: سفرای آستان قدس همچنین در این بازدیدها از بستر سازی در زندانها در رابطه با فعالیت های فرهنگی و تلاش در جهت بازگشت سلامت روحی و معنوی زندانیان و ابراز ندامت آنان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha