جشن خانگی آبی‌ها؛ استقلال جام را می‌خواهد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی خانگی مقابل فولاد خوزستان، بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر رسید تا به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ در حضور بیش از ۴۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال در این دیدار به برتری یک بر صفر رسید.

قضاوت این مسابقه را «موعود بنیادی فر» با کمک‌های «علیرضا ایلدروم» و «محمد عطایی» بر عهده داشت.

جشن خانگی آبی‌ها؛ استقلال جام را می‌خواهد

استقلال امشب در ورزشگاه آزادی چاره‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل فولاد خوزستان نداشت. پرسپولیس با بردن هوادار به صدر جدول رسیده بود و شاگردان جواد نکونام برای پس گرفتن جایگاهشان در صدر جدول، می‌بایست با دست پر میدان را ترک می‌کردند که به این مهم رسیدند.

جواد نکونام در روزی که روزبه چشمی و صالح حردانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با تغییراتی نسبت به بازی‌های گذاشته، تیمش را به زمین فرستاد.

جشن خانگی آبی‌ها؛ استقلال جام را می‌خواهد

دقایق حساس:

دقیقه ۶: گوستاو بلانکو فرصت داشت تا دروازه حریف را باز کند که مدافعان فولاد مانع گلزنی استقلال شدند.

دقیقه ۱۹: شوت زبیر نیک نفس با اختلاف اندک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: مهرداد محمدی فرصت داشت تا با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند، اما شهاب گردان توپ را مهار کرد.

جشن خانگی آبی‌ها؛ استقلال جام را می‌خواهد

دقیقه ۳۷: گردان شوت محمدی را مهار کرد و در ادامه ابوالفضل جلالی فرصت داشت دروازه را باز کند که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه : ۴+۴۵ سانتر میلاد فخرالدینی با ضربه کم رمق گوستاوو بلانکو همراه شد که شهاب گردان به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه ۴۷: فولاد در همان ابتدای نیمه دوم فرصت داشت دروازه سیدحسین حسینی را باز کند. ارسال بازیکن این تیم با ضربه خطرناک ابراهیم حصار همراه شد اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

جشن خانگی آبی‌ها؛ استقلال جام را می‌خواهد

دقیقه ۵۴ : استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه زمینی محمدی را شهاب گردان به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۵۸: ارسال کرنر توسط ابوالفضل جلالی با پرواز بلند ایمان سلیمی همراه شد که مدافع پیش تاخته استقلال موفق شد به زیبایی دروازه فولاد خوزستان را باز کند.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ با ضربه سر چکشی رافائل سیلوا همراه شد اما شهاب گردان با یک دست توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۳: ارسال خوب شجاعی به روی دروازه با ضربه سر لوکاس کاندیدو همراه شد که حسینی، این ضربه را از آن خود کرد.

دقیقه ۸۷: کرنر شجاعی را توسط حسینی دفع شد و در برگشت ضربه محمدعسگری در دستان سنگربان استقلال آرام گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: پریرا در حالی که می‌توانست دروازه استقلال را باز کند با ضربه‌ای کم دقت، توپ را به اوت زد تا این فرصت مناسب از دست برود.

دقیقه ۵+۹۰ استقلال در ضد حمله فرصت داشت دروازه فولاد خوزستان را برای دومین بار در این مسابقه باز کند. پاس پیمان بابایی در موقعیت تک به تک به گوستاوو بلانکو رسید اما ضربه این بازیکن پس ازبرخورد با شهاب گردان به کرنر رفت.

در این بازی پر برخورد؛ رافائل سیلوا، امید حامدی‌فر و سامان تورانیان از استقلال و موسی کولیبالی و ابراهیم حصار از فولاد خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

استقلال با این پیروزی، ۶۰ امتیازی شد و به صدرنشینی پرسپولیس که ۵۹ امتیاز دارد، پایان داد تا به کسب جام نزدیک‌تر شود.

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس(آرمان رمضانی) ، امید حامدی فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی(سامان تورانیان) ، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی(محمدرضا غبیشاوی)، لوکاس کاندیدو(محمد عسگری)، محمد علی‌نژاد(علی شجاعی)، ساسان انصاری و ابراهیم حصار(لوسیانو پریرا)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha