۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۹
کد خبر: 85476022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره تدریس برتر، ویژه دانشگاه فرهنگیان کشور در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا - یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تخصصی تدریس برتر، ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، دوشنبه شب با حضور هشت دانشگاه کشور در یزد آغاز شد.

مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان یزد در حاشیه افتتاحیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جشنواره یاد شده به مدت ۲ روز برگزار می شود افزود: این جشنواره در سه مرحله استانی ، منطقه ای و کشوری برپا می شود.

" علی اکبر کریمی زارچی " اظهار کرد: در این جشنواره ۵۷ شرکت کننده از هشت استان کشور شامل استانهای اصفهان ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، خراسان جنوبی ، فارس ، چهار محال بختیاری و یزد در ۹ رشته تحصیلی با هم رقابت می کنند که این افراد از بین یکهزار و ۵۰۰ شرکت کننده مرحله استانی به مرحله منطقه ای راه یافتند.

وی تصریح کرد: در رشته‌های آموزش ابتدایی ۲۰ نفر ، نیازهای ویژه پنج نفر ، راهنمایی و مشاوره هفت نفر ، امور تربیتی پنج نفر ، تربیت بدنی ۲ نفر ، الهیات ۶ نفر ، ریاضی چهار نفر ، علوم اجتماعی سه نفر و زبان و ادبیات فارسی چهار نفر از دانشجو معلمان حضور دارند.

کریمی زارچی اضافه کرد: در این جشنواره برای نخستین بار شرکت کنندگان به صورت کاملا واقعی در مدارس دولتی تدریس و مورد ارزیابی داوران قرار می گیرند.

وی هدف از برگزاری جشنواره تدریس برتر را تمرین معلمی و نمایش فعالیت های دانشگاه فرهنگیان بیان کرد و افزود: رسالت اصلی این دانشگاه علاوه بر انتقال دانش و مهارت آن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha