سپاهان انتقام شکست دور رفت را گرفت و برنده شهرآورد اصفهان شد

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مهمترین شهرآورد هندبال ایران عصر امروز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال کشور با برتری ۲۳ بر ۲۲ گیتی پسند را شکست داد و انتقام شکست دور رفت را از تیم همشهری گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فولاد مبارکه سپاهان در مهمترین دیدار این هفته لیگ برتر هندبال کشور از ساعت ۱۶ امروز در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان» اصفهان در این شهرآورد میزبان تیم گیتی پسند بود و هندبالیست‌های سپاهانی در نهایت موفق شدند در این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ گیتی پسند را شکست دهند.

این دیدار تماشایی و نزدیک از ابتدا بصورت پایاپای با برتری نسبی گیتی پسند پیش رفت و شاگردان کیوان صادقی، سرمربی این تیم بازی را با گل اول استارت زدند و با وجود اینکه چهار بر ۲ از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه‌گل از سپاهان پیش افتادند ولی هرچه از ابتدای بازی می گذشت سپاهانی‌ها بازی هجومی خود را به گیتی زن ها دیکته کردند و کنترل بازی را در اختیار گرفتند تا در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود سپاهانی ها پایان یافت.

در نیمه دوم گیتی پسند که با شکست هفته قبل برابر شهید شاملی، فرصت رسیدن به رده دوم جدول را از دست داده بود و با نتیجه نیمه اول احتمال از دست دادن سکو را حس می کرد بازی را هجومی و با برنامه شروع کردند و با نمایش خوب نتیجه را بازگرداندند ولی شوت‌ها و چند پنالتی بازیکنان این تیم به گل تبدیل نشد تا سپاهان اختلاف خود را با گیتی‌پسند به پنج برساند.

گیتی پسندی ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند و هرچند دفاع منسجم سپاهانی ها مانع گلزنی گیتی پسندی ها شد با این وجود گیتی زن ها با تلاش فراوان چهار گل متوالی زدند و اگر بدشانس نبودند بازی به تساوی کشیده می‌شد ولی در نهایت سپاهان برنده از زمین بیرون آمد تا باخت به گیتی‌پسند در بازی رفت را جبران کند.

تیم هندبال گیتی‌پسند که با کسب یک‌تساوی از بازی امروز نیز یک‌هفته مانده به پایان سی‌وششمین دوره مسابقات لیگ‌برتر مقام سومی‌اش در فصل جاری را قطعی می‌کرد با شکست امشب کسب سکویش با چالش روبرو شد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha