۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85475841
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدال آوران هیات شنای قشم تجلیل شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85475841
مدال آوران هیات شنای قشم تجلیل شدند

قشم - ایرنا - مدال آوران هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان قشم شرکت کننده در نخستین المپیاد استعدادهای برتر شنا ویژه مناطق جنوب شرق کشور روز دوشنبه در آیینی با حضور شهردار، معاون ورزش و جوانان، رییس هیات شنا و مربیان برتر این شهرستان مرزی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرداد میردادی در این آیین ضمن تمجید از عملکرد شناگران قشم گفت: این امر حاصل تلاش شبانه روزی هیات شنا و دانش مربیان ارزشمند این رشته ورزشی در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس است که همه ما به این افتخارات می بالیم.

مدال آوران هیات شنای قشم تجلیل شدند

وی ادامه داد: شهرداری قشم همواره در کنار دستگاه های متولی هر حوزه آماده هم افزایی و خدمتگزاری است.

شهردار قشم توضیح داد: در حوزه ورزش و جوانان نیز شهرداری تاکنون نقش حمایتی خود را ایفا و بر لزوم تداوم حمایت ها برای قهرمان پروری تاکید دارد.

مدال آوران هیات شنای قشم تجلیل شدند

در پایان این آیین از نفرات برگزیده، مدال آور و افتخار آفرین شنای جزیره قشم با جوایزی که از سوی شهرداری تهیه شده بود تجلیل به عمل آمد.

نخستین المپیاد استعدادهای برتر شنا، ویژه مناطق جنوب شرق در ۲ رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال در استان سیستان و بلوچستان و با حضور تیم های هرمزگان، فارس، یزد، کرمان و خراسان جنوبی برگزار شد که شناگران استان هرمزگان با افتخار آفرینی و کسب ۲۴ مدال طلا، هفت نقره و ۶ برنز در جایگاه نخست این رقابت ها قرار گرفت.

در رده‌ سنی ۱۳ تا ۱۴ سال مانلی بلالی پور و در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ آوا سیف از استخر اتحاد میران جزیره قشم به مربی گری خورشید محمدی و خدیجه خضری مقدم توانستند در رشته های آزاد و تیمی مسابقات استعدادهای برتر شنا ویژه مناطق جنوب کشور و استان هرمزگان مدال های رنگارنگی و مقام های برتر را برای سرزمین آب و آفتاب به ارمغان بیاورند.

همچنین در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال آسنا صادقی ورزشکار نوجوان و عضو نخستین تیم شنای دختران منطقه آزاد قشم موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شنای آزاد مسابقات جنوب کشور شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha