۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰
کد خبر: 85475771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکاوی حادثه انفجار منزل مسکونی/ شرکت گاز کهنوج: احتمال نشت لوله‌های زیرزمین وجود دارد
عکس آرشیوی است

جیرفت- ایرنا- در حالی که برخی مسئولان کهنوج نشت گاز از علمک را عامل انفجار یک منزل روستایی گمانه‌زنی کرده‌اند، رییس شرکت گاز این شهرستان می‌گوید: حادثه بر اثر نشتی بوده است و احتمال نشتی از زیر زمین وجود دارد.

رستم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه ها برای بررسی اعزام شدند اما علت دقیق مساله باید توسط کارشناس دادگستری مشخص شود.

به گزارش ایرنا کهنوج در جنوب کرمان قرار دارد و صبح امروز چهار عضو یک خانواده که بر اثر انفجار گاز در این شهرستان دچار سوختگی شده بودند با اورژانس هوایی به بیمارستان شفا در کرمان منتقل شدند.

رییس شرکت گاز در کهنوج همچنین نصب علمک در این محله را مربوط به بیش از چهار سال پیش دانست و گفت: برای این واحد مسکونی که تازه ساخت است علمک جدیدی نصب شده اما احتمال می دهیم علمک کناری که قبلا نصب شده است نشتی داشته باشد.

فرماندار کهنوج در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که انفجار گاز در نتیجه نشتی علمک گاز که در کنار پنجره قرار داشته ساعت پنج صبح امروز در یکی از منازل مسکونی روستای "ده‌پیش" شهرستان رخ داد که با ورود گاز از طریق پنجره به داخل منزل و تجمع گاز موجب آتش سوزی خانه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha