۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85475767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۸ زندانی در زنجان سال گذشته با کمک خیران آزاد شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85475767
۸۸ زندانی در زنجان سال گذشته با کمک خیران آزاد شدند

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۸۸ زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان سال گذشته با کمک خیران در جشن گلریزان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز دوشنبه در مراسم قدردانی از عوامل دخیل در برگزاری مناسب پویش "زنجان همدل" برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی، افزود: سال گذشته مردم استان در جشن گلریزان ۱۴۰ میلیارد ریال برای آزادی محکومین جرایم غیر عمد مالی کمک کردند.

وی گفت: این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است که با این عمل خداپسندانه تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

فرجی برحق با بیان اینکه مشارکت مردم در این امر خداپسندانه همچنان ادامه دارد، ادامه داد: امسال پایگاهی در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر شده تا افراد خیری که به ستاد دیه و زندانهای استان دسترسی ندارند با حضور در این پایگاه برای آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد مشارکت کنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه زندانیان جرایم مالی و غیرعمد افرادی هستند که ناخواسته گرفتار شده اند، از مردم خیر و نوعدوست استان خواست، همچنان در امر آزادسازی محکومین جرایم غیر عمد مالی مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha