۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85475760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به نحو مطلوب انجام شود

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت در حماسه عظیم اربعین حسینی اهمیت زیادی دارد، گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به نحو مطلوب انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوافضل رفیعی روز دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان با بیان اینکه برنامه ریزی برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین از اهداف تشکیل ستاد اربعین است، اضافه کرد: دستگاه های متولی امر در این زمینه در چارچوب اهداف تعیین شده حرکت کنند.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه کمیته های ستاد، برنامه ریزی منسجم و هدفمند را در دستور کار قرار دهند، گفت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته ها بررسی نقاط ضعف عملکرد سال گذشته و ارتقای نقاط قوت است.

رفیعی با بیان اینکه فعالیت های انجام گرفته ستاد در اربعین سال های گذشته به دقت بررسی شود، افزود: گزارش هایی در این خصوص گردآوری و به ستاد ارسال شود تا خدمات رسانی امسال به نحو مطلوبی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه آنها در قالب گزارش طی یک هفته انجام شود، گفت: تمامی اقدامات با هدف حضور بهتر مردم در این مراسم انجام شود.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه از فرصت‌ها تا زمان فرا رسیدن حماسه اربعین حسینی باید استفاده کرد، گفت: موضوع رضایتمندی مردم در این خصوص بسیار مهم است و کمیته زیرساخت ها موانع و مشکلات خدمت رسانی مطلوب را رفع کند.

مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه در اربعین سال گذشته ۴۶ هزار و ۲۶۷ از زنجانی ها در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که یک رکودشکنی استان محسوب می شد، اضافه کرد: امسال پیش بینی می شود ۵۰ هزار زائر از این استان در مراسم باشکوه اربعین حسینی ثبت نام کنند.

باقر سپهری گفت: در اربعین سال گذشته بیشترین آمار عزیمت زنجانی ها از مرز مهران به عراق به تعداد بیش از ۳۹ هزار نفر ثبت شد همچنین ۲۰ هزار و ۸۰۷ زائر از خودروهای شخصی و مابقی از دیگر وسائل نقلیه استفاده کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha