۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85475618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه فجر: پیشکسوتان درموفقیت های ورزشی نقش دارند    
غلام پیروانی

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس با اظهار اینکه تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش از رسالت های مهم مدیران است،‌ گفت: بدون تردید ‌استفاده از دانش و تجربیات پیشکسوتان موفقیت های ورزشی به دنبال خواهد داشت.   

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یدالله بوعلی روز دوشنبه در دیدار با غلام پیروانی پیشکسوت فوتبال که دوران نقاحت را سپری می کند،‌ اظهار کرد:‌ جایگاه فجر در لیگ دسته یک فوتبال نشاط و امید به دنبال داشته است.

او با بیان اینکه مزین شدن عنوان تیم فوتبال فجر سپاسی به نام شهید،یک افتخار است، گفت: هم اینک این تیم جایگاه مناسبی در جدول لیگ دسته یک دارد برای همین هم در جامعه نشاط و امید آفرینی ایجاد شده و بسیاری به ویژه هواداران فجرخوشحال هستند.

فرمانده سپاه فجر: پیشکسوتان درموفقیت های ورزشی نقش دارند    

تیم های پایه فجر، تداعی کننده دوران سازندگی دراین باشگاه

همچنین مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی هم دراین دیدار با بیان اینکه ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای بین پیشکسوتان و کادر مدیریتی باشگاه وجود داردٰ‌،‌ بیان کرد:‌ باشگاه در زمینه تیم های پایه اقدامات بسیار خوب و تاثیرگذاری در استان فارس انجام داده است.

محمدحسین مفتاحی ادامه داد: نتیجه کار برروی پایه ها موجب شده شمار زیادی استعدادهای برتراستان به تیم بزرگسالان این باشگاه معرفی شوند.

حال غلام پیروانی پیشکسوت فوتبال خوب است

به گزارش ایرنا یازدهم اسفند ۱۴۰۲ بود که غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور در یکی از بیمارستان های شیراز تحت عمل جراحی گوارشی قرار گرفت و هم اینک هم در منزل دوران نقاحت را پشت سر می گذارد و با روحیه بالا پذیرای جامعه ورزش است و شعرهایش همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه فجر: پیشکسوتان درموفقیت های ورزشی نقش دارند    
تیم ملی جوانان دردهه ۵۰، غلام پیروانی با بازوبند کاپیتانی، نفر دوم نشسته از چپ

کارنامه غلام پیروانی

غلامحسین پیروانی که متولد ۱۳۳۴ درشیراز است فوتبالش را از زمین خاکی محله فخر آباد شیراز شروع کرد و سپس در ایام جوانی به تیم برق شیراز پیوست و تا پایان بازیگری هم در این باشگاه ماند و از فوتبال خداحافظی و به جرگه مربیان پیوست.

پیروانی،‌کاپیتان تیم ملی امید، جوانان و برق شیراز هم برعهده داشته و با تیم ملی امید در دهه ۵۰ جام قهرمانی مسابقات چند جانبه در ورزشگاه ارتش شیراز و با حضور تیم ها و بازیکنان مطرح آن دوران اروپا را بالای سر برد.

او پس از دوران بازی، درتیم های ملی امید، برق شیراز،‌ فجرسپاسی،‌ صنعت نفت آبادان و ابومسلم خراسان سابقه مربیگری دارد و در دورانی که در فجر کار می کرد، این باشگاه به عنوان کارخانه سازندگی بازیکن در کشور معرفی شد و بسیاری از این باشگاه روانه تیم های ملی،‌استقلال،‌ٰ‌ پرسپولیس و سایر تیم های مطرح کشورشدند و هنوز هم در لیگ برتر دارند بازی می کنند.پیروانی هم اینک هم مدیر فنی باشگاه مهر عظام فارس را برعهده دارد تجربیات خود را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha