رئیس دانشگاه آزاد پردیس : طرح آموزش امدادی و کمک های اولیه به دانشجویان اجرا شد+فیلم

پردیس- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس با بیان اینکه طرح آموزش های امدادی و کمک های اولیه به دانشجویان اجرا شد گفت:برنامه عملیاتی مانور زلزله و خروج ایمن در مواقع بحرانی هشتم آذر در دانشگاه برگزار می شود.

حسین اصغری شیوایی درحاشیه افتتاح کانون هلال احمر دراین واحد دانشگاهی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اهمیت وجایگاهی که جمعیت هلال احمر در شکل ملی و بین المللی دارد،لازم بود که دانشگاه نیز نقش خود را در این حوزه ایفا کند.


وی ادامه داد: درنشستی که با علی کاظم زاده سرپرست هلال احمر شهرستان پردیس برگزار شد در حوزه آموزشهای لازم و خدمات متقابلی که می تواند بین دو ارگان انجام شود تصمیم گیری شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعیین فضاهای ایمن دانشگاه ونصب علائم راهنمایی لازم برای هدایت دانشجویان برای خروج ایمن و مواقع بحرانی در این نشست مصوب شد.
اصغری شیوایی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس آمادگی دارد تا با بهره گیری ازفضای دانشگاه، برای اسکان اضطراری درزمان بروزبلایا وخطرات به کمک شهرستان بیاید.
اصغری شیوایی افزود: تا زمان برگزاری مانور زلزله دردانشگاه آموزش های لازم به تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان ارائه می شود.


سرپرست هلال احمرشهرستان پردیس: ازایده های اساتید دانشگاه برای بهبود امداد رسانی بهره می گیریم


علی کاظم زاده در این آیین اظهارداشت: ازایده های اساتید، دانشجویان وافراد صاحب نظر برای پیشبرد اهداف دراز مدت دانشگاه بهره می بریم.

وی وضیح داد: تجربه ثابت کرده که بهترین امداد گرها نزدیک ترین امدادگران هستند و به همین منظوراین هفته که مصادف است با هفته هلال احمر و صلیب سرخ جهانی است، کانون هلال احمر دانشگاه آزاد واحد پردیس را با همکاری ریاست ومعاونت دانشگاه وبا معرفی مرتضی جعفری دبیرکانون افتتاح کردیم.


کاظم زاده افزود: آموزش های امدادی و کمک های اولیه مقدماتی،عمومی و تخصصی را دردانشگاه آزاد برگزار می کنیم تا در زمان بروزحوادث احتمالی آموزش دیدگان به عنوان امداد گر وارد عملیات بشوند.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از۴۰۰ هزارنفردر شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha