رییس هیات فوتبال خوزستان: تیم استقلال ملاثانی قصوری در عدم برگزاری بازی با فجرسپاسی نداشت

اهواز - ایرنا - رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان اینکه تیم استقلال ملاثانی قصوری در عدم برگزاری بازی با فجرسپاسی نداشت گفت: این موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد.

عبدالکاظم طالقانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص برگزار نشدن دیدار تیم های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی و رای کمیته استیناف گفت: هیات فوتبال استان پیگیر این موضوع بوده و انتظار داریم که خود باشگاه استقلال ملاثانی هم به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: از آنجا که پیش بینی می کردم رای کمیته انضباطی به کمیته استیناف برده می شود، از همان روز اول پیگیر این موضوع شدم ولی مثمر ثمر واقع نشد.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: قرار است متنی تهیه شود و باشگاه استقلال ملاثانی مجددا معترض شود چرا که تمام شرایط برای برگزاری بازی فراهم شده بود و این تیم تقصیری در برگزار نشدن بازی نداشت.

وی افزود: شب قبل بازی، مکان‌ این دیدار معین شده بود حال آن که صاحب زمین از ورود ۲ تیم ممانعت کرده به گردن استقلال ملاثانی نیست و این تیم تقصیری ندارد البته کمیته انضباطی به درستی رای صادر کرد.

طالقانی گفت: نمی دانم کمیته استیناف بر چه اساسی رای را تغییر داده ولی در کل ما پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

بر اساس این گزارش دیدار تیم های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی که بنا بود در اهواز برگزار شود به دلیل فراهم نشدن زمین بازی لغو و بر اساس رای کمیته استیناف این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود فجرسپاسی خاتمه یافت که این موضوع اعتراض باشگاه استقلال ملاثانی را به همراه داشت.

سوم اردیبهشت ماه سال جاری باشگاه فجر با ارسال شکواییه ای و با اشاره به ماده ۶۲ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به دیدار برگزار نشده این تیم مقابل استقلال ملاثانی شده بود.

نهم اردیبهشت ماه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به بند پنج ماده ۱۴ آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب ۱۳۹۸ و همچنین مفهوم مخالف از ماده ۶۲ مقررات انضباطی، حکم بر تکرار مسابقه بین ۲ تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز داد که فجریها به کمیته استیناف شکایت کردند.

اما کمیته استیناف فدراسیون روز گذشته با رد رای صادره از سوی کمیته انضباطی و پس از موافقت با اعتراض باشگاه فجرسپاسی شیراز، نتیجه این دیدار برگزار نشده مقابل استقلال ملاثانی را سه بر صفر به سود فجرسپاسی اعلام کرد تا فجری‌ها به رده دوم جدول صعود کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha