۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85475416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوابگاه متاهلی برای دانشجویان دانشگاه کردستان در دست ساخت است

سنندج- ایرنا- معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: براساس مصوبه سفر رئیس جمهور به استان و برنامه وزارت علوم، احداث خوابگاه متاهلی برای دانشجویان این دانشگاه در دست احداث است.

فرزاد پارسا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه کردستان خوبگاه متاهلی ندارد و براساس مصوبه سفر رئیس جمهور و برنامه وزارت علوم، ۲ بلوک چند واحدی در دست احداث است.

وی یادآور شد: حدود ۲ ماه پیش کلنگ احداث این خوابگاه متاهلی در سنندج بر زمین زده شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان افزود: این دانشگاه به عنوان دانشگاه مادر در استان، ۱۷ خوابگاه دانشجویی مجردی ملکی و یک مورد استیجاری دارد.

پارسا با بیان اینکه سال گذشته تعمیرات کلی و جزئی خوابگاه ها انجام شد، افزود: در حال حاضر پنج هزار دانشجو در ۱۸ خوابگاه دانشجویی این دانشگاه اسکان دارند.

وی ادامه داد: براساس قانون، دانشگاه ملزم به تامین خوابگاه دانشجویانی است که سال های تحصیلی عادی را طی می کنند اما این دانشگاه، دانشجویانی را که خارج از سال های تحصیلی متعارف و تعیین شده، در حال تحصیل هستند، در خوابگاه ها اسکان داده است.

وی با بیان اینکه دانشجوی بدون خوابگاه نداریم، اضافه کرد: در حال حاضر حتی یک خوابگاه بدون سکنه داریم که در صورت لزوم از آن استفاده خواهد شد.

دانشگاه کردستان ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha