۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85475377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۶ هزار تصویر سرعت غیرمجاز در قزوین ثبت شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85475377
۹۶ هزار تصویر سرعت غیرمجاز در قزوین ثبت شد

قزوین - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۹۶ هزار تصویر توسط سامانه‌های مکانیزه هوشمند ثبت تخلف در قزوین ثبت و جهت اعمال قانون به پلیس راهور معرفی شد.

اسماعیل عرشیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین تخلفات ثبت شده توسط سامانه‌های مکانیزه هوشمند در بلوار آیت الله باریک بین با تعداد ۳۲ هزار مورد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت برای خودرو پژو پارس با سرعت ۱۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرعت غیرمجاز دومین عامل بروز سوانح رانندگی منجر به فوت و جرح در کشور است، کنترل سرعت خودروها توسط دوربین ها موجب کاهش تصادفات درون شهری خواهد شد.

عرشیان ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین در ۲۴ ساعت از شبانه روز نسبت به ثبت تخلفات خودروهای درون شهری توسط دوربین‌های هوشمند اقدام می‌کند.

به گفته این مسوول، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار، حجم تردد در جاده سلامت و تقاطع شورا در روزهای جمعه با ۳۰ درصد افرایش و در روزهای عادی با ۲۰ درصد تردد ثبت شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با وجود افتتاح کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین (ره) حجم تردد در جاده سلامت و تقاطع شورا همچنان رو به افزایش است که شهروندان با آگاهی می توانند ساعات مناسب تری برای سفر انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha