۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85475280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه البرز : وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی جبهه اسلام علیه کفر جهانی پای کار است، گفت : عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار" علیرضا حیدرنیا" روز دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس افزود: در روزهای گذشته نیز رژیم غاضب صهیونیستی از دست جبهه مقاومت سیلی محکمی خورد.

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۷۰ سال از عمر منحوس آن می گذرد و هر روز جنایات تازه ای به ثبت می رساند؛ وقتی از خطوط قرمز عبور کرد سربازان مطیع امر ولایت با اشاره و فرمان ولی خدا موشک ها را بر سرزمین اشغالی فرودآوردند .

حیدرنیا گفت: دیدیم هیمنه رژیم غاصب برای همیشه فرو ریخت ؛ پیروزی جمهوری اسلامی درسال ۵۷ انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود بنابراین در واقع عملیات وعده صادق انقلاب سوم بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یاد آورشد: در وعده صادق دیدیم که عملیاتی در برابر یک کشور نبود بلکه در برابر تمام جبهه استکبار بود.

وی ادامه داد: حکمت خدا به دست پاسداران انقلاب در عملیات وعده صادق تا نظام پوشالی اسراییل آسیب جدی ببیند.

حیدرنیا با بیان اینکه سپاه فقط در عرصه نظامی وظیفه ندارد، گفت: امروز شاهد حضور ماندگار بسیج در میدان های جهادی مانند عرصه های فرهنگی ، محرومیت زدایی و حتی جهاد تبیین هستیم.

وی سپاه را دارای کارنامه درخشان در عرصه های مختلف فعالیتی عنوان کرد و افزود: سپاه نقش موثری در کشور دارد چنانچه حضرت امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

فرمانده سپاه البرز : وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های هم رزمان درناحیه امام رضا(ع) فردیس، تمام بسیجیان دریادل، خواهران و برادرانی که شبانه روز بدون چشم داشتی برای امنیت و رضای خدا فعالیت دارند گفت: این ساختمان جدید درشهرستان فردیس مایه فخر است از تلاش های انجام شده برای افتتاح آن قدردانی می شود .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید پاسدار " علی کبودوندی" ادامه داد: همه دست به دست هم دهیم با کار و تلادش جهادی مشکلات را حل کنیم استان البرز و به تبع آن شهرستان ظرفیت های بالقوه دارد که باید ازآنها بهره کامل برد .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha