۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85475255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۵ ایرانی مقیم خارج در طرح حامیان اکرام قزوین مشارکت دارند

قزوین - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین از مشارکت ۱۱۵ ایرانی مقیم خارج در طرح اکرام استان با هدف حمایت معنوی از فرزندان ایتام خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، همت امانی روز دوشنبه اظهار کرد: طرح ایتام و محسنین کمیته امداد فقط مختص خیران و نیکوکاران داخل کشور نیست بلکه خیرین خارج از کشور نیز با استقبال خوبی در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حامیان خارج از کشور در مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۱۸ میلیارد ریال به ایتام مساعدت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ رشد داشت.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد: سال گذشته با مشارکت حامیان طرح اکرام که در خارج از کشور هستند، پنج مسکن مددجویی برای ایتام تحت حمایت احداث و تحویل این خانواده‌ها شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین می توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و به صورت غیر حضوری از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۸ در طرح اکرام شرکت کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha