۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85475099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ هزار و ۸۰۳ مورد بازرسی و نظارت بهداشتی در لرستان انجام شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۰ هزار و ۸۰۳ مورد بازرسی و نظارت بهداشتی در لرستان انجام شد و در این راستا رتبه علوم پزشکی استان رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه های همتراز را کسب کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر بهرام دلفان روز دوشنبه بیان کرد: بر اساس اعلام معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی موفق به کسب رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه های همتراز در سطح کشور شد.

وی افزود: البرز در رتبه بندی امسال دانشگاه علوم پزشکی رتبه نخست و دانشگاه های گلستان و یزد در رتبه های سوم و چهارم این رتبه بندی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: امسال در کشور تعداد یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۶۴۶ بازرسی و نظارت بهداشتی به ثبت رسیده که سهم لرستان از این آمار تعداد۴۰ هزار و ۸۰۳ بازرسی از مراکز توسط بازرسان بهداشت محیط در سطح استان بوده که طی ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۳/۱/۱۵ صورت گرفته است.

دلفان از بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشت ، شبکه های بهداشت شهرستان ها و از مدیریت فوریت‌های پزشکی استان به عنوان دبیر سلامت نوروزی دانشگاه به دلیل کسب این موفقیت قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha