۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبر: 85475033
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

واکنش خانه مطبوعات یزد به رفتار یک مدیر ورزشی با یک خبرنگار؛ اداره‌ کل ورزش عذرخواهی کرد

یزد- ایرنا- درخواست یک خبرنگار پیشکسوت یزد از مدیر ورزشی یکی از شهرستان‌های استان برای تامین اسکان و تغذیه یک تیم ورزشی، اتفاقاتی را به دنبال داشت و در فضای مجازی بازتاب یافت و خانه مطبوعات یزد نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا شبکه های اجتماعی یزد به نقل از خبرنگار پیشکسوت استان نوشتند: ۱۲ نفر از اعضای تیم فوتسال اقلید فارس جهت شرکت در مسابقات کشوری راهی یکی از شهرستان های یزد شدند اما اداره تربیت بدنی محل اسکان و غذا را به عهده مهمانان دانسته است.

"در تماس با رییس اداره ورزش شهرستان یاد شده، وی رسما از تهیه محل اسکان و پذیرایی از میهمانان سلب مسئولیت نموده و خواستار معرفی شخصی که شماره همراهشان را به این خبرنگار داده، شد."

به دنبال این ماجرا مدیر خانه مطبوعات استان یزد اعلام کرد: خانه مطبوعات استان، بی‌احترامی به خبرنگاران را بر نمی‌تابد؛ اصحاب رسانه با توجه به رسالتی که در باب روشنگری و اطلاع‌رسانی دارند دارای جایگاه ویژه ای در جامعه هستند و این قشر زحمتکش در هر شرایطی بنا بر رسالت خود سعی کرده است تا بهترین شیوه را برای گام نهادن در مسیر رسالت داشته باشد.

"علی مشیری" با اشاره به اتفاق رخ داده گفت: متاسفانه امروز در اقدامی از سوی یکی از مدیران شهرستان‌های استان شاهد خدشه دار شدن احساس یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه استان بودیم که این اقدام ناشایست به نحوی توهین به جامعه رسانه ای و خبری استان بوده است.

وی ضمن ابزار ناراحتی و تاسف از این رفتار مدیر مربوطه، خواستار عذرخواهی وی از این پیشکسوت رسانه و اهالی رسانه استان شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان یزد بیان کرد: با توجه به اهمیت نهضت پاسخگویی امیدواریم این روند در استان و در بین مدیران گسترش پیدا کند و مدیران نیز به نحو شایسته پاسخگوی اصحاب رسانه باشند تا مجددا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

عذرخواهی اداره کل ورزش و جوانان یزد

اداره کل ورزش وجوانان استان یزد با صدور بیانیه ای از ناراحتی یکی از خبرنگاران پیشکسوت استان ابراز تاسف و از جامعه مطبوعاتی یزد عذرخواهی کرد.

اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرده: این اداره کل جایگاه خبرنگار را مقام والایی قلمداد میکند و ارزش کار خبرنگاران را در راستای اطلاع رسانی و شفافیت جامعه به عنوان یکی از مهمترین حرفه ها یادکرده و جایگاه خبرنگاران را که رسالت خطیر آگاهی بخشیدن به مردم و جامعه را بردوش دارند را با ارزش میداند.

اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با نهایت احترام به جامعه خبرنگاری استان و نهادهای رسانه ای، این موضوع را پیگیری کرده و کاملا حل و فصل گردیده و امیدوار است اکنون که هر روز خبری خوش از درخشش و موفقیت جوانان و قهرمانان یزدی در عرصه های ملی و خصوصاً فراملی شنیده می شود، مطبوعات و رسانه های استان به ویژه رسانه‌های تخصصی ورزشی با درایت و کاردانی ضمن مدیریت فضای مجازی با اتحاد و همدلی در پی جهش پیشرفت ورزش استان و کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و همسو با شعارسال گام بردارند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha