اعتراض باشگاه مس رفسنجان به فدراسیون فوتبال عراق

کرمان - ایرنا - باشگاه مس رفسنجان امروز(یکشنبه) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق از اقدام غیرحرفه‌ای مسئولان تیم المپیک این کشور نسبت به ناهماهنگی در استفاده از منتظر محمد بازیکن عراقی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان، در نامه حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال عراق در خصوص بازگشت منتظر محمد به اردوی تیم باشگاهی‌اش آمده است:

«آقای محمد فرحان عبید، دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال عراق

پیرو درخواست این فدراسیون با موافقت باشگاه مس رفسنجان، منتظر محمد برای همراهی تیم المپیک عراق تا تاریخ سوم ماه می(۱۴ اردیبهشت) و برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک راهی کشور قطر شد.

مطابق نامه درخواست آن فدراسیون همچنین تاکید و مکاتبه باشگاه مس رفسنجان مقرر شد این بازیکن ۲۴ ساعت پس از بازی برابر اندونزی(۱۳ اردیبهشت)در ایران خودش را به اردوی تیم باشگاهی معرفی کند.

با این وجود، مسئولان تیم المپیک عراق در اقدامی غیر حرفه ای بازیکن باشگاه مس رفسنجان را بر خلاف توافقات قبلی با گذشت سه روز از آخرین مسابقه با خود به بغداد برده و از تهیه بلیط سفر به تهران خودداری کردند.

مسئولیت غیبت غیر موجه این بازیکن در تمرینات و مسابقه رسمی تیم فوتبال مس رفسنجان، همچنین مصدومیت بازیکن این باشگاه که در بازی‌های تیم المپیک عراق خارج از پنجره فیفا رخ داده و بازیکن مصدوم بر خلاف قوانین فیفا حتی پس از مصدومیت نیز به منظور تشخیص آسیب دیدگی و درمان در اختیار تیم باشگاهی خودش قرار نگرفته مستقیما متوجه فدراسیون فوتبال عراق خواهد بود.»

منتظر محمد به علت تاخیر در بازگشت به اردوی تیم مس رفسنجان در مسابقه هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان غایب بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha