معاون استاندار فارس: تقویت نقش آفرینی گروه‌های جهادی در دستور کار دولت است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با توجه به پرچم داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، زمینه سازی برای افزایش و تقویت نقش آفرینی این گروه‌ها در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار دارد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، یکشنبه در اجلاسیه جهادگران و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان فارس در شیراز افزود: الگویی در این استان ایجاد شده که تاثیرگذاری بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف را داشته و آن الگو راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی است که با رویکرد مساله‌ محور در حوزه‌های اساسی راه، مسکن و اشتغال که هم راستا با برنامه‌های دولت است فعالیت دارد.

وی، با اشاره به تقویت توان دولت با توجه به همراهی، تلاش و فعالیت‌های جهادی ادامه داد: اگر امروز مجموعه‌های کمیته امداد در مسکن‌سازی، آبفا در آبرسانی به روستاها و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال، راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی و شهری توانسته‌اند در کشور رتبه‌های برتر را کسب کنند، علت آن تسهیلگری جهادگران در این عرصه‌هاست و دولت مدیون ورود مساله‌ محور و هدفمند گروه‌های جهادی است.


او اظهار کرد: امروز پرچم داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف وجود دارد لذا دولت به جهادگران ایمان دارد و می‌داند که آنها فعل " ما می‌توانیم را" تحقق بخشیده‌اند.

وی گفت: گروه‌های جهادی با اقدامات هدفمند در نقاط مختلف کشور در حال فعالیت هستند و دولت هم در همین راستا اقدام به ایجاد شورای عالی حرکت‌های جهادی کرده تا زمینه برای فعالیت‌های جهادی بیشتر فراهم شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha