۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85474167
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور در مسابقات نوجوانان و جوانان شرط راهیابی به تیم ملی وزنه برداری + فیلم

همدان- ایرنا- دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور شرط راهیابی به تیم ملی است و از کادر فنی تحقق این چرخه انتخابی را خواسته‌ایم.

وحید ربیعی روز یکشنبه در جریان مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور در این مسابقات را برای تمامی وزنه برداران اعم از ملی پوشان و مدال آوران الزامی کرده‌ایم و ترکیب تیم ملی نیز از دل همین مسابقات کشوری بیرون می‌آید.

وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور قهرمانان ملی از سطح خوبی برخوردار است و همه استان‌ها در تلاش برای کسب عنوان و نیز سهمیه اردوی تیم ملی هستند.

ربیعی با اشاره به اینکه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور با رشد ۳۰ درصدی شرکت کنندگان به نسبت دوره قبل برخوردار است، گفت: این افزایش نشان از پیشرفت رشته وزنه برداری کشور و زحمات مربیان استان‌ها است.

وی ادامه داد: هم اکنون کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند و لیست نفرات منتخب را از این رقابت‌ها تکمیل می‌کنند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور یادآور شد: مسابقات نونهالان را نیز طی چند ماه آینده برگزار می‌کنیم و استعدادهای این رده‌های سنی را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی برگزاری اردوهای طولانی مدت برای رده‌های سنی پایه را از سیاست‌های اجرایی فدراسیون وزنه برداری برشمرد و گفت: این اردوها باعث ارتقا سطح رکوردها خواهد شد و پشتوانه خوبی برای بزرگسالان محسوب می‌شود.

ربیعی با قدردانی از میزبانی همدان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور یادآور شد: میزبانی همدان در این دوره از مسابقات شایسته قدردانی است.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در بخش پسران از روز جمعه با حضور ۲۸ استان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در این پیکارها ۲۸۰ وزنه بردار در ۱۰ دسته وزنی و ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت چهار روز باهم به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha