۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85473421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره مشترک ایران و روسیه با رویکرد توسعه پایدار در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد

تهران- ایرنا- دوره بین المللی مشترک ایران و روسیه با عنوان "کارآفرینی و مهارت‌های آینده" با هدف توسعه پایدار و تجاری سازی ایده‌ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار ‌شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، دوره سه ماهه "کارآفرینی و مهارت‌های آینده" با میزبانی آکادمی تجارت خارجی روسیه و دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

هدف این دوره انجام کار تیمی مشترک برای یادگیری و تولید ایده در زمینه موضوعات کسب و کار و توسعه پایدار است از این رو طراحی این دوره بر اساس یادگیری و افزایش تعامل و مشارکت بین‌المللی از طریق همکاری برخط بین اساتید و دانشجویان دو کشور انجام شده است.

مهدی مجیدپور رییس دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تشریح جزییات برگزاری این دوره مشترک، گفت: در این دوره آموزشی ۳۰ دانشجو از ایران و ۳۰ دانشجو از طرف روسیه شرکت کردند و با همکاری اساتید دو طرف راهبری شد.

وی دکتر سیدمحمدصادق امامیان، دکتر مرتضی زمانیان و علیرضا شیخ را از اساتید ایرانی این دوره بیان و خاطرنشان کرد: گسترش همکاری‌های بین المللی از مهم ترین راهبردهای دانشکده مدیریت است.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: دانشجویان در این دوره پس از گذراندن یک دوره مقدماتی، به صورت مستقل در تیم‌های ایرانی و روسی موضوعات متناسب با چالش‌های توسعه پایدار و همچنین مسائل کلان کشورهای فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و با تمرکز بر آن تلاش کردند تا علاوه بر تحلیل وضعیت کشورها، تحلیل تطبیقی متناسب با آن را ارائه دهند.

مجیدپور تصریح کرد: این فرآیند کمک می‌کند تا گروه‌های دانشجویی بتوانند اقدام به توسعه‌ یک ایده تجاری کارآفرینانه با توجه به اهداف توسعه پایدار کنند.

براساس گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت در این دوره برای دانشجویان ایرانی، بدون هزینه بوده است و به دانشجویان شرکت کننده در این رویداد، گواهینامه معتبر از سوی آکادمی تجارت خارجی روسیه اعطا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha