۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85472106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر تیم والیبال جوانان ایران به پاکستان برای حضور در لیگ آسیای مرکزی

اسلام‌آباد - ایرنا - تیم والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران ایران برای حضور در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به میزبانی پاکستان وارد شهر اسلام‌آباد شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از فردا (شنبه) ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان برگزار می‌شود و تیم ایران در اولین مرحله به مصاف تیم ترکمنستان خواهد رفت.

با تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر حضور فعال در منطقه آسیای مرکزی و همچنین آمادگی بیشتر در رده‌های سنی پایه، تیم جوانان ایران در این مسابقات حاضر شده است تا پس از رقابت با تیم‌های بزرگسالان کشورهای آسیای مرکزی آمادگی بیشتری برای حضوری شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا کسب کند.

بر این اساس غلامرضا مومنی‌مقدم اسامی ۱۴ بازیکن ایران برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد که مرتضی نریمانی، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا آل جلیل، نیما عزیز محمدلو، امیر علی دولتی، سید متین حسینی، طاها بهبودنیا، عمران گوک‌جیلی، آرمین قلیچ‌نیازی، پویا آریاخواه، ماهان برزکار، عرشیا سعادتی، سید مرتضی طباطبایی و متین سقلی بازیکنان تیم والیبال جوانان در مسابقات کاوا هستند.

رونمایی از کاپ مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی با حضور کاپیتان تیم‌های حاضر در اسلام‌آباد
رونمایی از کاپ مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی با حضور کاپیتان تیم‌های حاضر در اسلام‌آباد

فینال مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد. پاکستان، سریلانکا، افغانستان، ترکمنستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha