۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۱۷
کد خبر: 85422187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار شاخه گل‌های زینتی بهاری در مهریز یزد کشت شد + فیلم

یزد- ایرنا- شهردار مهریز یزد گفت: ۳۰ هزار شاخه انواع گل‌های زینتی بهاری در سطح میادین، پارک‌ها و بوستان‌های این شهر کاشته شد.

به گزارش ایرنا، "حمیدرضا زارع بیدکی "روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان افزود: ایجاد روحیه شادی و نشاط برای مسافران و میهمانان نوروزی و شهروندان جزو اهداف اجرای طرح گل و گلکاری در منطقه است که قبل از آغاز سال جدید انجام شد.

وی با توجه به نزدیک بودن سال جدید و موقعیت خاص شهرستان که مسافر پذیر است ادامه داد: تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای استفاده مسافران و میهمانان که این شهر را مقصد گردشگری خود در بهار امسال قرار می‌دهند با همت همکاران آماده شده و مشکلی وجود ندارد.

شهردار مهریز بیان کرد: هفت پارک و بوستان شهر در وسعت ۳۰ هکتار وجود دارد که پارک بهارستان برای نصب چادر مسافران پیش بینی شده و در سایر پارک‌ها و بوستان‌ها نیز امکانات مورد نیاز فرهنگی و تفریحی برای میهمانان و مسافران نوروزی وجود دارد.

زارع بیدکی تصریح کرد: در پارک‌ها و بوستان‌ها به دلیل تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی مثل اقامه نماز جماعت و برگزاری سایر مراسم‌های مورد نیاز مردم و مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های مختلف شهرستان برای ایجاد زمینه لازم برای برگزاری بهاری خوش برای مسافران و میهمانان نوروزی در سطح شهر پیش‌بینی شده و امید است از فرصت موجود همه بتوانند شایسته در شهرستان از آن استفاده کنند.

وی در پایان به سوالات خبرنگاران شهرستان پاسخ داد.

مهریز ۶۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده دارد و باغ پهلوان پور، قنات حسن‌آباد مشیر و دهنو و همچنین قلعه زین‌الدین سه اثری است که در فهرست آثار سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) ثبت شده است.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ هزار نفر در حوزه شهری زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha