۹ دی آغاز فصلی ماندگار در حمایت جانانه مردم از ولایت فقیه است

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت هشتم و نهم دی عنوان کردند: این ایام سالروز حماسه تاریخ ساز ملت بزرگ ایران و گیلانیان قهرمان و آغاز فصلی ماندگار از حمایت جانانه از ولایت فقیه در تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، در این پیام مشترک آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و اسدالله عباسی استاندار این خطه امده است: مردمان همیشه قهرمان گیلان در آن برهه حساس تاریخی با جلوداری و پیشگامی که نور بصیرت حسینی و تفکر عاشورائی در لحظه به لحظه آن جاری بود، یزیدیان زمان و قانون شکنان داخلی و هتاکان به حریم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را در هشتم دی ماه و یک روز قبل از خیزش ملت ایران رسوا کردند.

در ادامه عنوان شده است: آنان بار دیگر به دنیا نشان دادند که حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در این پیام تاکید شده است: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در آن روز با درک شرایط حساس کشور در بحبوحه هیاهوی ضدانقلاب، راه راستین خود را پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند و نشان دادنددشمنان نظام و انقلاب با نقشه‌های شوم خود هرگز نمی توانند این ملت غیور را از حرکت در مسیر شهدا و امام شهیدان بازدارند.

آنان در این پیام مشترک ضمن تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و قدردانی از حماسه سازان حرکت هشتم دی در گیلان و گرامیداشت یاد و خاطره سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید رضی موسوی و شهدای مظلوم غزه اظهار کردند: حفظ وحدت و انسجام، پیام اصلی و ماندگار یوم الله نهم دی است و باید بیش از پیش در جهت گسترش همدلی و همراهی گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در این پیام از همه مردم شریف، آگاه و قهرمان گیلان دعوت کردند تا در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) حضوری پرشوری داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha