نقش شهید سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی‌بدیل است

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مردم استان کرمان فرصت پیدا کرده‌اند در بازسازی عتبات و به خصوص ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا گام بردارند و نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در این توفیق، بی‌بدیل است.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، سیدمحمدتقی شاهچراغی در بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر حسینی در کرمان افزود: با تردد در سطح شهر و گفت وگو با برخی از شهروندان متوجه شدم که کرمان مردم متدینی دارد و دل‌های این مردم متوجه اهل‌ بیت(ع) و این بیانگر خوب بودن این مردم است.

وی تاکید کرد: البته همه مردم ایران محب اهل بیت(ع) هستند ولی این‌جا به جهت وجود اتاق تربت که نزدیک‌ترین خاک به قتل‌گاه امام حسین (ع) در آن نگهداری می‌شود و همچنین کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا، استثناء است.

معاون سیاسی وزیر کشور به بیان اینکه برخی افراد پیرامون بازسازی و توسعه عتبات شبهه‌افکنی می‌کنند تصریح کرد: اتفاقاً بیشترین کسانی که به این امر کمک می‌کنند، از قشر کم درآمد جامعه هستند و بسیاری از مردم حاضرند در این راه جان خود را هم فدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در طول تاریخ سعی کرده القائاتی در این زمینه داشته باشد، حتی مزار سیدالشهدا(ع) را خراب کردند و روی آن آب بستند و 100 سال تلاش کردند که مردم نفهمند آن‌جا مزار امام حسین(ع) است.

شاهچراغی افزود: گاهی ممکن است کسانی از روی جهل و نادانی به چنین شبهاتی دامن بزنند اما جالب است که فقرا بیشتر به بازسازی و توسعه عتبات کمک می‌کنند و برکات آن را هم در زندگی می‌بینند.

در این بازدید یکی از مدیران ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان توضیحاتی پیرامون پروژه‌های در دست اجرای این ستاد در کربلا، کاظمین و سامرا ارائه کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha