سبقت هالند از آمارها

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85101253
سبقت هالند از آمارها

تهران- ایرنا- ستاره نوظهور فوتبال جهان با حضور در لیگ برتر انگلیس در حال جابجایی رکوردهای زیادی در این لیگ پرترافیک است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته در دیدار معوقه از مسابقات لیگ جزیره موفق به شکست تیم فوتبال وستهام شد. گل دوم شاگردان گواردیولا را ارلینگ هالند به ثمر رساند تا یک رکورد دیگر در این فصل فوتبال انگلیس را به نام خود کند.

هالند در ۳۴ هفته لیگ جزیره موفق به ثبت ۳۵ گل شده است. آمار فوق العاده ستاره نروژی فوتبال جهان در حالی است که پیش از هالند، اندی کول و آلن شیرر موفق به ثبت ۳۴ گل در یک فصل فوتبال انگلیس شده بودند. البته هالند می‌تواند تا پایان فصل شمار گل‌های خود را افزایش دهد.

هالند این تعداد گل را در ۳۱ بازی به ثمر رسانده است. اندی کول در فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۴ و آلن شیرر در فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۵ توانسته بودند که در یک فصل ۳۴ گل به ثمر برسانند.

ستاره نروژی سیتی شانس نخست جایزه کفش طلای فوتبال انگلیس است زیرا اکنون با هری کین بازین تاتنهام ۱۰ گل فاصله دارد. کین ۲۵ گل را در این فصل فوتبال جزیره به ثمر رسانده است.

هالند همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ گل را به ثمر رسانده و با نفر دوم چهار گل اختلاف دارد. محمد صلاح از لیورپول هشت گل را به ثمر رسانده است.

وی پس از پایان بازی در خصوص آمار منحصر به فرد خود گفت:  بایت ثبت این امار احساس غرور می کنم. شب فوق العاده ای بود. نمی توانم چیزی بیشتر از این بگویم.

ستاره سیتیزن‌ها ادامه داد: بازیکنان تیم منچسترسیتی برای تونل افتخر تشکیل دادند  و این یک حس خوب را به من منتقل کرد. تونل افتخار حرکت زیبایی بود و واقعاً خوشحالم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha