بررسی«طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی» در دستور کار مجلس قرار گرفت

تهران- ایرنا-طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- چهارشنبه یکم تیر- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 191 تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وطرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی  که دوفوریت آن ماه گذشته به تصویب رسیده بود مورد بررسی قرار گیرد.      

بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی تغییر تاریخ سال مالی و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درمورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی– تخصصی  از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

  نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تشکیل سازمان پدافند غیرعامل وگزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده(۳۷) قانون آیین نامه داخلی مجلس بررسی می‌کنند.     

 بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ ، گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتصابات و نحوه مدیریت شرکتهای وابسته خصوصاً شستا  وبررسی تقاضای یک فوریت طرح الحاق یک ماده به قانون مجازات حبس تعزیری از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha