یک هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ادامه طرح فاضلاب ماکو پرداخت می شود

ارومیه- ایرنا- رییس اداره آب و فاضلاب ماکو با اشاره به اینکه سامانه فاضلاب این شهر شامل احداث تصفیه خانه، خط انتقال و شبکه جمع آوری از مدت‌ ها پیش آغاز شده است، گفت: برای ادامه روند پروژه در این شهرستان یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.

حسین جعفری نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با استفاده از این اعتبارات بخش دیگری از خط انتقال و شبکه اصلی سامانه فاضلاب ماکو اجرا خواهد شد.

وی افزود: از ۱۷۰ کیلومتر طرح شبکه فاضلاب تاکنون، ۳۳ کیلومتر انجام شده و برای اجرای آن مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

ربیس اداره آب و فاضلاب ماکو ادامه داد: امسال نیز در بودجه جاری شهرستان ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه این پروژه تخصیص یافته است.

وی در ادامه به بخش تصفیه خانه نیز اشاره کرد و افزود: علمیات ساختمان مهندسی رو به اتمام است و قسمت تاسیسات و الکترو مکانیکال مانده که با پرداخت تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی، این قسمت نیز تکمیل خواهد شد.

جعفری نژاد در ادامه با بیان اینکه تا ۲سال آینده شهروندان ماکو از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار شوند، اضافه کرد: با جذب اعتبارات و اتمام سامانه فاضلاب، فاز اول قسمتی از شهر ماکو وارد دوره بهره برداری فاضلاب شهری خواهند شد.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی، داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha