۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84577569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کد "کیو آر" بر روی ۵۰ هزار صندوق صدقه در آذربایجان غربی نصب شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به وجود ۱۳۵ هزار صندوق صدقه در استان گفت: کد "کیو آر" بر روی ۵۰ هزار صندوق نصب شده است.

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات برای نصب کد بر روی ۸۵ هزار صندوق دیگر نیز با سرعت ادامه دارد که در صورت اتمام آن، کار شهروندان برای پرداخت صدقه بسیار راحت تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: شفافیت، اعتمادسازی و تسهیل پرداخت کمک‌های مردمی از جمله اهداف اجرای این طرح است که امکان مشارکت مردم در هر نقطه از استان را به راحتی فراهم می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: جذب کمک‌های مردمی با استفاده از کد QR نصب شده بر روی صندوق‌های صدقات انجام می‌شود و در این روش پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی بوده و پرداخت نقدی وجود ندارد.

سهندی با بیان اینکه سرانه پرداختی به مددجویان آذربایجان غربی نسبت به میانگین کشوری پایین است، اظهار کرد: برای جذب مشارکت‌های مردمی بیشتر در نظر است از خیّران ایرانی خارج از کشور نیز کمک گرفته شود.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف پیشنهاد شده که فرمانداران مرزی استان جلساتی را با ایرانیان خارج از کشور برای جذب کمک‌های مردمی داشته باشند.

 در حال حاضر ۹۳ و ۵۰۰ خانوار استان تحت پوشش این کمیته هستند که این آمار ۱۰ درصد خانوارهای استان را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha