۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84528366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل پیکان: از پیشنهاد ۸میلیارد تومانی آجورلو استقبال می‌کنیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر ارائه مبلغ ۸ میلیارد تومان به باشگاه‌های لیگ برتری برای تبلیغات محیطی در دیدار با تیم‌های استقلال و پرسپولیس، استقبال می‌کنم.

به گزارش ایرنا، «اکبر محمدی» امروز (چهارشنبه) در پایان نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، اظهار داشت: جلسه خوبی بود و باید از مسوولان فدراسیون تشکر کنم. همچنین قدردان مصطفی آجورلو هستم که استارت کار را برای دریافت حق باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی زد.

وی افزود: توضیحاتی از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین حیدر بهاروند(رییس سازمان لیگ) انجام شد. عزیزی‌خادم علاقه‌مند است این اتفاق رخ دهد و از سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد. ضمن اینکه در خصوص موانع و محدودیت‌ها نیز از سوی مسوولان سازمان لیگ مطالبی ارائه شد.

محمدی گفت: در نهایت پیشنهاد آجورلو خوب بود و عنوان کرد باشگاه‌های لیگ برتری به او اعتماد کنند و بنابه گفته وی مبلغ هشت میلیارد تومان در اختیار باشگاه‌ها برای بازی‌های که با استقلال و پرسپولیس دارند، قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل پیکان توضیح داد: از این مساله استقبال می کنیم زیرا چند برابر رقمی است که از سوی سازمان لیگ داده می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha