مدیرعامل نساجی: حمایت از باشگاه‌های خصوصی فوتبال تاکید عزیزی‌خادم است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگان نساجی گفت: رییس فدراسیون فوتبال تاکید دارد که از باشگاه‌های خصوصی حمایت شود.

به گزارش ایرنا، ایزد سیف‌الله پور پس از پایان نشست مدیران عامل باشگاه‌ها با مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: از فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری این نشست تشکر می‌کنم. جلسه خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. این جلسه پیرامون بحث تبلیغات محیطی و حق پخش صدا و سیما بود. راهکارهایی ارائه شد. قرار شد کارگروهی با حضور باشگاه‌ها تشکیل شود. حتی شهاب‌الدین عزیزی(رییس فدراسیون فوتبال) خادم تاکید داشت که بیشتر باید از باشگاه‌های خصوصی حمایت شود و به همین خاطر از او تشکر می‌کنم.

وی افزود: قرار شد در هفته آینده این کارگروه کارش را به صورت جدی آغاز کند تا باشگاه‌ها بتوانند درآمدهای بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس خواهان گرفتن حق تبلیغات محیطی بودند، خاطرنشان کرد: مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال خواهان گرفتن حق تبلیغات محیطی بود. این موضوع مخالفان و موافقانی داشت. قرار شد هفته آینده به جمع بندی برسیم و هر کس می خواهد با ضمانت نامه معتبر این کار را انجام دهد. مثل قدیم نشود که یک‌سری آمدند و به تعهدات خودشان عمل نکردند.

وی در رابطه با موضع باشگاه نساجی تصریح کرد: ما در بخش خصوصی و یکی از پنج تیم پر هوادار لیگ هستیم. حق ما باید بیشتر از این‌ها باشد. عزیزی خادم هم گفتند که باید از باشگاه‌های خصوصی حمایت شود.

سیف‌الله پور در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه‌ها می‌توانند این فصل از طریق تبلیغات محیطی درآمد داشته باشند، گفت: در گذشته ما یک‌سری مبالغ از سازمان لیگ دریافت می کردیم. قرار است در دو هفته آینده در این باره تصمیم نهایی گرفته شود.

وی در مورد اینکه باشگاه‌ها از جمع مبلغ تبلیغات محیطی در لیگ اخیر بی اطلاع بودند، گفت: ما در مورد کل مبلغ دریافتی اطلاعات چندانی نداریم. ما یک‌سری پرداختی در این زمینه داشتیم. قرار است به زودی اعلام کنند که این پول چقدر بوده است. (حیدر)بهاروند هم در جلسه گفت که سازمان لیگ کل مبلغ تبلیغات محیطی را دریافت کرده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر گل گهر در هفته سوم لیگ برتر رخ داد و اینکه گفته می‌شود داور دیدار ساکت الهامی سرمربی این تیم را تهدید کرده، تاکید کرد: من بالا بودم و نشنیدم اما همکاران من که کنار زمین بودند گفتند که داور چنین حرفی را به مربی ما زده است. ما به تمام نظرات داوران شریف و نجیب احترام می‌گذاریم اما وقتی یک داور ساکت الهامی را چهار بار اخراج می‌کند، ذهنیت به وجود می‌آید. البته الهامی توهینی به داور نکرد اما در مجموع از داور عذرخواهی کرد. داورها نیز به نظر من باید نسبت به برخی مربیان مهربان‌تر باشند. فشار روی کادر فنی و سرمربی است. از طرفی برگزاری بازی بدون تماشاگر هم باعث می شود صدا در ورزشگاه بپیچد. امیدوارم این اتفاقات تکرار نشود.

وی در خصوص گزارشگر بازی نساجی و مس گفت: بازی‌ها به صورت بین المللی در حال پخش است اما برخی گزارشگران به نحوی گزارش می کنند که گویا یک بازی بین دو تیم روستایی را گزارش می کنند. درست نیست گزارشگر یک مرکز جانب‌دارانه گزارش کند. علاوه بر طرفداران کرمان، هزاران هزار هوادار نساجی بزرگ هم این بازی را دیدند. ما نماینده شهرهای شمال کشور هستیم. امیدوارم با چنین مسائلی برخورد شود. قصد شکایت نداریم و امیدوارم بیشتر رعایت شود.

وی اضافه کرد: ما از ساکت الهامی راضی هستیم و او خیلی خوب تیم ما را هدایت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha