بسکتبال شهرداری گرگان تیم خوزستان را شکست داد

گرگان- ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز دوشنبه در هفته پنجم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور توانست در برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان به برتری دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که از عصر امروز در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران که به علت شرایط کرونایی متمرکز برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۹۱ بر ۷۰ از سد حریف خود عبور کرد.

در این بازی که قضاوت آن را مهدی آقاجانی به عنوان به عنوان سرداور به همراه گتقئارد طهماسیان و محمدرضا راوند به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بر عهده داشتند بازیکنان تیم گرگان در کوارتر اول و دوم به ترتیب با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ و ۲۴ بر ۱۴ حریف خود را شکست دادند تا نیمه اول این مسابقه با مجموع ۴۳ بر ۳۱ به سود تیم گرگان به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم و کوارتر سوم با حملات منسجم تیم گرگان شروع شد که در پایان این کوارتر گرگانی‌ها با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ از حریف  خود پیشی گرفت و در کوارتر چهارم با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ گرگانی‌ها نتیجه را بسود خود به پایان برد تا این نیمه هم با حساب ۴۸ بر ۳۹ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای این مسابقه باز هم در غیاب محمد جمشیدی کاپیتان و از مهره‌های ارزشمند تیم خود به علت مصدومیت در ترکیب اولیه اشکان جعفری، پری پتی، رسول مظفری، امیر صدیقی و میثم میرزایی را در زمین قرار داد.

شاگردان حماد سامری سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان با ترکیب اولیه سعید صالحی، آرش ثابتی، ابوالفضل قادریان، مصطفی ماهورزاده و مصطفی عبدالوند وارد زمین شدند.

در این مسابقه آرش ثابتی از تیم خانه بسکتبال خوزستان با کسب ۴۱ امتیاز و اثرگذاری ۲۸ بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد.

همچنین میثم میرزایی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و اثرگذاری ۲۲ ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن تیم خود به عنوان بازیکن دبل دبل مسابقه شناخته شد.

از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به ۷۰ پرتاب آزاد (پنالتی) در مجموع ۲ تیم اشاره کرد که سهم گرگانی‌ها ۳۴ پرتاب و نماینده خوزستان ۳۶ پرتاب بود.

همچنین کسب ۴۱ امتیاز از مجموع ۷۰ امتیاز تیم خوزستان توسط آرش ثابتی از دیگر نکات قابل توجه در این مسابقه بوده است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که پیش از این مسابقه تیم‌های نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و ذوب آهن اصفهان را شکست داده بود و در برابر صنعت مس کرمان مغلوب شد که با این پیروزی به چهارمین پیروزی خود و یک شکست و مجموعه ۹ امتیاز دست یافت تا همچنان به تنهایی در صدر جدول گروه الف رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه کشور حضور داشته باشد.

بلند قامتان تیم بسکتبال گرگان نیز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در ششمین مسابقه خود به مصاف تیم کاله آمل می‌روند.

همچنین تیم خانه بسکتبال خوزستان که به علت کرونایی بودن بازیکنان خود چهار هفته نخست لیگ را بازی نکرد امروز اولین مسابقه خود را در برابر تیم گرگان انجام داد تا در بازی دوم خود ۱۲ آبان به مصاف تیم نیروی زمینی تهران برود.

شاگردان  حماد سامری باید در برابر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، کاله آمل، نظم آوران سیرجان و پالایش نفت آبادان رقابت‌های عقب افتاده خود را برگزار کنند.

رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور در فصل جاری با حضور ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی از ۲۴ مهرماه به علت شرایط کرونایی به صورت متمرکز تا اطلاع ثانوی در تهران آغاز شده است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل رقابت‌ها می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha