۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۸
کد خبر: 84524795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولیایی: مشکلات سرخابی ها ریشه در گذشته دارد

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۸
کد خبر: 84524795
اولیایی: مشکلات سرخابی ها ریشه در گذشته دارد

تهران - ایرنا - عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال گفت: متاسفانه در گذشته با یک تصمیم اشتباه در باشگاه داری دولتی، در مسیری پا گذاشتیم که حل آن نیازمند شجاعت و مدیریتی است که امیدوارم شاهد آن باشیم.

به گزارش ایرنا، کاظم اولیایی افزود: مدیرانی که در فوتبال ما حضور دارند، می آیند و می روند و به دلیل آنکه مدت زمان کوتاهی در بطن کار هستند شاهد مشکلاتی هستیم که به یک دوره خاص باز نمی گردد.

وی ادامه داد: اگر امروز این مشکلا به وجود می آید به خاطر این است که ما در یک مقطعی راه بیراهه ای را رفتیم. در سالیان قبل مسیر غلطی را برای باشگاه داری دولتی انتخاب کردیم و اکنون نیازمند آن هستیم تا با مدیریتی شجاعانه یک بار برای همیشه این مشکلات حل شود تا هر سال شاهد این اتفاقات نباشیم.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای یادآور شد: در همین ایام به دلیل مشکلاتی که باشگاه ها با آن مواجه شدند هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک میلیارد تومان جریمه شدند، مشروط به این که سه ماه فرصت دارند تا کاستی ها را جبران کنند.

وی ادامه داد: این فرصت را هم به دلیل آرامش هواداران دادیم تا این ۶ مورد اشکالات مالی که گریبانگیر باشگاه ها شده را حل کنند. سالیان سال است این دو باشگاه مالیات بدهکار هستند که همچنان در حال افزایش است و باید برای آن فکر اساسی شود.

اولیایی گفت: در کمیته استیناف با حضور داریوش مصطفوی، روسای مجمع دو باشگاه و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال تمامی مواردی که امروز عنوان می شود به دو باشگاه ذکر شده بود، همانطور که گفتم این مشکلات مربوط به امروز و دیروز نیست و ریشه آن به سالیان خیلی دور باز می گردد. نباید اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم را گردن این و آن بندازیم. مشکلات قدیمی است و  باید حل شود. 

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان متعهد شد ظرف سه ماه آینده این مشکلات حل شود، اگر نشود طبق ماده ۵۸ اگر هر تیمی از شرایط مجوز خارج شود دوباره شاهد همین مشکلات امروز خواهیم بود. ما مصلحت اندیشی کردیم و امیدواریم در سه ماه آینده این مشکلات حل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha