۲۷۰ هزار هکتار اراضی ملی فیروزآباد فارس سنددار شدند

شیراز-ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد فارس اعلام کرد: ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان  برای جلوگیری از دخل وتصرف سنددار شدند.

 به گزارش ایرنا، افشین نادری چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی باید راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر(تهیه نقشه با استفاده از تصاویر هوایی) و صدور اسناد تک برگ در دستور کار قرار می گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح کاداستر و صدور سند تک برگ برای عرصه‌های ملی شهرستان از اولویت‌های اصلی مجموعه منابع طبیعی است، افزود: در یک ماه اخیر  ۳۸ هزار هکتار از اراضی ملی پلاک های خلف، مجدآباد میمند، بیروکان، آبسرو،جبل النارویه، کوه شودون، کوه پودنا، بیرحمزه ، زنجیران و لهراسب شهرستان سند تک برگ صادر شده است.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد ادامه داد:تاکنون ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان منجر به اخذ سند شده که  گامی مهم و مؤثر برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری به شمار می رود .

نادری بر اهتمام جدی ۲دستگاه منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک مبنی بر اجرای کامل طرح کاداستر اراضی ملی و صدور سند تک برگ برای کل اراضی ملی شهرستان تأکید کرد.

فیروزآباد از شهرستان های جنوب غربی فارس است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha