۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84389621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبات موسسات خصوصی طرف قرارداد بیمه سلامت گیلان تسویه شد

رشت - مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: تمام مطالبات سال ۹۹ موسسات خصوصی و غیردولتی طرف قرارداد با بیمه سلامت این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت گیلان جمشید محمدی اظهار داشت: تمامی مطالبات سال ۹۹ موسسات خصوصی و غیردولتی از جمله پزشکان، دندانپزشکان، پاراکلینیک، فیزیوتراپی و دیالیز  به مبلغ افزون بر ۲۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ موسسه غیردولتی در حوزه سرپایی و بستری مطالبه ای از سال ۹۹ از اداره کل بیمه سلامت ندارد، خاطر نشان کرد: از تلاش ها و همکاری تلاشگران عرصه سلامت در این شرایط حساس قدردانی می شود.

محمدی درباره پرداخت هزینه‌ های درمان سال ۹۹ بیان داشت: اداره کل بیمه سلامت گیلان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد که در سال ۹۹ به بیمه شدگان بیمه سلامت خدمت ارائه کرده‌اند، در سطح یک روستایی بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان و در سطح دو و سه افزون بر ۱۲۴ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان یادآور شد: هم اکنون یک هزار و ۶۱۷ مرکز از جمله مطب، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه و مراکز درمانی استان گیلان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

بر اساس آخرین آمار، یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۳۶ نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha