سومین دوره طرح توانمندسازی صدف برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سومین دوره طرح توانمندسازی صدف با هدف آموزش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی دانشی با تمرکز بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌منظور کمک به آنها برای ورود به بازار کار برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این طرح که توسط پارک فناوری پردیس با همکاری شبکه فناوری و نوآوری ایران برگزار می شود به ایجاد زمینه نقش‌آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های فردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کمک می کند.

چارچوب کلی برنامه آموزشی سومین دوره طرح صدف بر اساس چهار مرحله خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی؛ مهارت‌افزایی در زمینه مهارت‌های نرم (Soft Skills)؛ شناخت اکوسیستم فناوری و نوآوری و محیط کسب‌وکار؛ طراحی و هدایت در مسیر حرفه‌ای؛ طراحی و اجرا می‌شود.

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به کارگاه آموزشی انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق، مشاوره‌های شغلی، تحلیل اختصاصی نتایج آزمون‌های شخصیت‎ شناسی اشاره کرد.

سومین دوره طرح صدف با مشارکت دانشگاه‌ها، بنیادهای نخبگانی استان‌ها، پارک‌های علم وفناوری و مراکز نوآوری در استان‌های تهران (توسط مجموعه‌های بنیاد نخبگان استان تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مرکز نوآوری صبا، شهرستان ورامین)، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گیلان، گلستان، قم، قزوین و خراسان برگزار می شود

.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha