شورای حل اختلاف رودان صاحب ساختمان جدید شد

بندرعباس- ایرنا- ساختمان جدید مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان رودان روز شنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه در ارتباط ویدئو کنفرانس رییس کل دادگستری هرمزگان با آیت اللّه سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه برگزار شد.

در جریان برگزاری این ارتباط تصویری، ساختمان مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان رودان در مساحتی با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علی صالحی رییس دادگستری هرمزگان گفت: دادگستری این استان در نظر دارد در یک برنامه زمان‌بندی شده، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان فراهم سازد.

وی همچنین هفته قوه قضاییه را هفته یادآوری احیای حقوق مردم و فرصتی مهم برای معرفی دستگاه قضایی به مردم و آشنایی بیشتر آنان با وظایف، اختیارات و اقدامات صورت گرفته نهادهای تابعه و دادگستری در راستای تحقق عدالت در جامعه دانست.

 هفتم تیر ۱۳۶۰ سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری، روزی که در تاریخ ایران ماندگارایران اسلامی به پاس معمار اصلی قانون اساسی و اولین رئیس قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نام روز قوه قضاییه ثبت شد.

شهرستان رودان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha