۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۰۰
کد خبر: 84306126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان: در یک قدمی مدال آسیا بودم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان تا یک قدمی مدال در یک ضرب و دوضرب رفتم و مدالی کسب نکردم با این وجود به آینده امیدوارم.

سیده الهام حسینی عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان به روی تخته رفت و در این رقابت‌ها در مجموع با ۲۱۳ کیلوگرم به مقام پنجم آسیا رسید.

وی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان،  بسیار بالا بود و همه برای مدال در حال جنگیدن بودند و فاصله ها هم بسیار کم بود.

نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان ادامه داد: همه تلاشم را برای بدست آوردن مدال کردم  و در یک ضرب و دوضرب تا یک قدمی کسب مدال رفتم اما در نهایت نتوانستم به آن برسم و باید بیشتر تلاش و تمرین کنم تا بتوانم با خیال راحت به مدال برسم.

وی تصریح کرد: چهار ماه پیش از این مسابقات مینیسک زانویم را عمل کردم و تمام تلاشم این بود تا به این رقابت‌ها برسم و تا نزدیک مدال رفتم اما نشد و امیدوارم در مسابقات بعدی به مدال برسم.

حسینی عنوان کرد: دقیق در جریان مسابقات بعدی که قرار است در آن شرکت کنم، نیستم اما فکر می کنم که بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی را در پیش داشته باشیم.

باجلانی: شانس ثبت رکورد جدید در قهرمانی جوانان جهان را دارم

در ادامه این رقابت ها هم «الناز باجلانی» در دسته ۸۱ کیلوگرم گروه اول به روی تخته رفت و در این رقابت ها با مجموع ۲۰۲ کیلوگرم در رده ششم آسیا ایستاد.

وی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سطح رقابت های قهرمانی آسیا واقعا بالا بود و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم و توانستم رکوردهای شخصی را در این مسابقات بهبود بخشم.

باجلانی یادآور شد: توانستم در یک ضرب و دوضرب رکورد خودم را بزنم و بیشتر از آن رکوردی ثبت نکردم.

ملی پوش وزنه برداری عنوان کرد: شانس ثبت رکورد جدید در جوانان را دارم و برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان برای مدال می‌جنگم.

پیش از این فروغ یونسی  در دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتوانست عنوانی بهتر از ششم در بین نفرات حاضر در گروه اول رقابت‌ها کسب کند.

همچنین پوپک بسامی هم در دسته ۵۵ کیلوگرم گروه دوم اوت کرد و از رقابت ها خارج شد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از بیست و هشتم فروردین آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha