۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۳۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84298730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصفیه‌خانه فاضلاب آزادشهر تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: عملیات نصب تجهیزات تصفیه‌خانه فاضلاب آزادشهر که در حال ورود به کشور است تا سه ماه آینده انجام شده و این پروژه ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب گلستان به ایرنا ، حمیدرضا جانباز عصر امروز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از طرح‌ جمع‌آوری فاضلاب آزادشهر و ایستگاه پمپاژ آن اظهارداشت که تصفیه خانه فاضلاب این شهر از مدرن ترین تصفیه خانه‌ها است که همزمان حذف ازت و فسفر را انجام می‌دهد.

وی به اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر اشاره نکرد اما قول تامین اعتبار لازم برای بهره‌برداری از این طرح تا سه ماه آینده را داد.

عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ فاضلاب آزادشهر با قابلیت ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز درسال ۹۹ با اعتبار پیش بینی شده ۸۰ میلیارد ریال شروع شد و اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین در بازدید از طرح خط انتقال مجمتع آبرسانی آزادشهر و رامیان نیز بیان داشت که این شرکت هزینه تکمیل این طرح را پرداخت و آن‌را تا قبل از تابستان امسال وارد مدار آبرسانی خواهد کرد.

شهرستان های آزادشهر و رامیان با جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار نفر درشرق استان گلستان واقع‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha