نوراللهی چگونه منتقدان خود را دعوت به سکوت کرد

تهران- ایرنا- احمد نوراللهی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی شهرآورد انتقادات شدیدی را شنید اما به طور حیرت‌انگیزی پاسخ منتقدانش را داد.

به گزارش ایرنا، همه ما در زندگی لحظات سختی را پشت سر می‌گذاریم و گاهی هیچ چیز بر وفق مرادمان پیش نمی‌رود. دقیقا در همین مواقع است که باید شخصیت خود را نشان دهیم و بر مشکلات غلبه کنیم. یکی از مصادیق بارز این امر، احمد نوراللهی است. شماره هشت سرخپوشان تهرانی که پایین و بالای جالبی را در چند ماه اخیر تجربه کرد.

نوراللهی جزو باشخصیت‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است. او به یُمن علی دایی به فوتبال ایران شناسانده شد و سپس با روی کار آمدن برانکو و فرا رسیدن زمان خدمت سربازی‌اش به تراکتور رفت و پس از بازگشت، با صبر فراوان جایگاه از دست رفته‌اش را به دست آورد و نه تنها به یکی از مهره‌های اصلی تیم تبدیل شد بلکه به پیراهن تیم ملی هم رسید و حالا جزو انتخاب‌های اصلی دراگان اسکوچیچ در میانه میدان است.

احمد در چند ماه اخیر اما روزهای دشواری را پشت سر گذاشت. همه چیز از پنالتی او در فینال لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و در ادامه دو فرصت بزرگی که در شهرآورد پایتخت مقابل استقلال از دست داد، کار را برایش دشوارتر کرد. او برای اولین بار انتقادات بسیار زیادی را از سوی کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس شنید. مشخص بود که آقای شماره هشت انتظار چنین هجمه‌ای را نداشت و در روزهای نخست واکنش چندان معقولی را نشان نداد و باعث شد تا فشارها دوچندان شود اما خیلی زود ورق برگشت.

نوراللهی سکوت کرد و در عین حال تلاش و تمرکزش را چند برابر کرد. گل سه امتیازی مقابل فولاد، پاسِ تنها گل پرسپولیس برابر آلومینیوم، گل سه امتیازی برابر ماشین‌سازی، پاس گل سه امتیازی در جدال با تراکتور تبریز، گل سرنوشت‌ساز مقابل پیکان و در نهایت یک گل دیگر در دیدار با گل‌گهر سیرجان. احمد در هفت بازی آخر پرسپولیس چهار گل زد و ۲ پاس گل داد و تنها در بازی با مس رفسنجان روی گل تیمش تاثیر مستقیم نداشت. او به ۶ گل زده در لیگ بیستم رسید و در کنار طالب ریکانی گلزن‌ترین هافبک لیگ بیستم تا به اینجا شد. نوراللهی با نمره متریکای ۷.۲۶ دومین بازیکن برتر پرسپولیس است.

حالا دیگر منتقدان احمد نوراللهی سکوت کرده‌اند. احمد خیلی سریع متوجه شد که بهترین راه برای متقاعد کردن منتقدانش، انجام دادن بازی‌های باکیفیت در درون زمین است. او به خوبی و با شخصیت بالا، از این پیچ هم به سلامت عبور کرد و در اوج پختگی به تیمش کمک کرد تا قهرمان نیم‌فصل شود و گام بلندی برای پنجمین قهرمانی متوالی بردارد. باید دید در ادامه راه و در نیم‌فصل دوم استیون جراردِ پرسپولیسی‌ها چه نمایشی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha