رضایی: نباید از فینالیست آسیا انتقاد غیرمنطقی کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید غیرمنطقی فینالیست آسیا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر ماشین سازی تبریز به برتری برسد. البته سرخپوشان در دقایق پایانی موفق شدند با گل احمد نوراللهی تساوی را با برد عوض کنند.

در همین راستا، شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد عملکرد این تیم در دیدار برابر ماشین سازی، علت مشکلات پرسپولیس و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با ماشین سازی چطور بود؟

بازی خوبی بود و تیم توانست با عملکردی خوب و منطقی سه امتیاز بازی را بگیرد. پرسپولیس در بیشتر دقایق تیم برتر میدان بود و به همین خاطر توانست بازی را کنترل کند و در نهایت هم تیم پیروز زمین باشد.

اما همچنان عملکرد تیم با انتقاداتی همراه است.

انتقادات باید سازنده باشد اما به این موضوع توجه کنید که بهترین‌ها را از پرسپولیس گرفتند. تیم بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور را از دست داد اما روند خوب تیم حفظ شده است. نباید انتقادات غیرمنطقی باشد و باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

خیلی‌ها به این نکته اشاره کردند که پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی در یک دیدار خانگی نباید به اما و اگر کشیده شود.

هر بازی سه امتیاز دارد و دیگر حریف آسانی در لیگ وجود ندارد. همه دیدند که ماشین سازی چگونه با انگیزه و خوب ظاهر شد. نباید به این مسائل توجه کرد چرا که مهم‌ترین موضوع پیروزی بوده که تیم پرسپولیس به آن رسیده است.

قبول دارید که این تیم بعد از فینال آسیا نتوانسته نتایج خوبی کسب کند؟

این همان تیمی است که غول‌های آسیا را شکست داده و فینالیست آسیا بوده است. طبیعی است که بعد از فینال آسیا تیم نتواند همان عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد. حالا چهار هفته پس از آن هم نتیجه نگیرد فدای سر بازیکنان.

آیا پرسپولیس با وجود ۲ دیدار معوقه می‌تواند دوباره به جمع مدعیان بازگردد؟

اصلا صحبت من ۲ دیدار معوقه نیست بلکه نگاه پرسپولیس همیشه به دور دست‌ها است. این تیم هنوز هم بهترین تیم ایران است و در پایان قهرمان خواهد شد.

حرف پایانی.

باید درگذشت مهرداد میناوند را که از پیشکسوتان خوب فوتبال ما بود، به جامعه ورزش و خانواده او تسلیت بگویم. برای علی انصاریان عزیز نیز آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم او را دوباره در کنار خودمان در سلامت کامل ببینیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha